کد خبر: 519243
تاریخ انتشار :

با سوزن خیاطی بیمار سکته مغزی را کمترین زمان درمان کنید + روش

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، این شاید مقداری غیر معمول بنظر برسد ولی همیشه سعی کنید یک سوزن در خانه تان نگه دارید . این توصیه را بخوانید و با دوستان خود به اشتراک بگذارید چرا که می توانید جان چندین نفر را با این مقاله نجات دهید . هنگامی که شخصی سکته مغزی می کند ، به مرور زمان مویرگ های مغز او کشیده می شوند.
آرامش خود را حفظ کنی! اگر دیدید که شخصی دچار سکته مغزی شده است ، او را حرکت ندهید زیرا اگر بیمار را حرکت دهید مویرگ های مغز بیمار کشیده خواهند شد و در مغز مقداری خون ریزی خواهد شد .
اگر شما سوزن خیاطی در خانه تان دارید می تواند به شما در این امر کمک کند . می توانید از با استفاده از یک شمع یا شعله ایی برای استریل کردن شمع استفاده کنید و سپس بر روی هر ۱۰ انگشت یک سوراخ ایجاد نمایید .
تنها باید چند میلیمتر این سوزن را به انگشت فرو کنید تا حدی که خون بتواند بیرون بیاید و جریان داشته باشد .اگر خون چکه نکرد انگشت را بفشارید تا کمی جریان پیدا کند.
کمی بعد علائم حیاطی را در بیمار خواهید دید و اگر دهان بیمار کج شده باشد ، گوش های بیمار را ماساژ دهید تا به رنگ قرمز تغییر کند و بنابراین خون در این قسمت جریان پیدا خواهد کرد .سپس با سوزن یک سوراخ در قسمت نرم هر دو گوش ایجاد نمایید تا کمی خون خارج شود .
کمی بعد دهان بیمار به حالت اولیه خود باز خواهد گشت و بعد اگر مشاهده کردید که علائم حیاطی بیمار برگشته است او را به بیمارستان منتقل کنید .
این روش یک روش چینی است که ۱۰۰% عملی است و می تواند جان قربانی را نجات دهد و با استفاده از آن می توانید جان شخصی که خونریزی کرده است را نجات دهید .

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها