کد خبر: 556140
تاریخ انتشار :

پاییز و سلامتی

پاییز و سلامتی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پاییز و سلامتی

سیب ، کدو تنبل و ژاکت. پاییز زمان بسیار خوبی برای سلامتی است. این فصل به مقدار زیادی سبزیجات و میوه های مغذی به ارمغان می آورد و دمای خنک برای بسیاری از فعالیت های بدنی در فضای باز ایده آل است. آنچه که ممکن است کمتر آشکار شود - اما به همان اندازه مهم - راه هایی است که پاییز باعث می شود یک قاب از ذهن تقویت شود که منجر به زندگی بهتر ذهنی شود.

تغییرات را در آغوش بگیرید

تغییر یکی از مشخصه های فصل پاییز است. دما کاهش می یابد ، برگ ها تغییر می کنند و روزها به تدریج کوتاه تر می شوند. ملیسا گراتیاس ، دکتری ، مربی بهره وری ، نویسنده و گوینده با دکترای روانشناسی صنعتی و سازمانی می گوید: این باعث می شود که یک زمان طبیعی برای تجدید نظر در مورد نگرش شما نسبت به تغییرات در زندگی و روابط روزمره خود باشد.

گراتیاس می گوید: "برخی از مردم به تغییر در روشی پاسخ می‌ دهند که شبیه به نحوه واکنش آن ‌ها به یک فقدان قابل ‌توجه است، اما این احساس انعطاف ‌پذیر و قابل ‌فهم است، ، اما برای تاب آوری و خوشبختی ، این افراد باید از طریق اندوه به سمت پذیرش حرکت کنند."

پاییز یک یادآوری سالانه است که ت غییراتی را نیز در بر دارد و همچنین منفی است. گراتیاس می گوید: "مطمئناً ، برگ ها می میرند و از درختان سقوط می کنند ، اما همچنین برای رشد جدید به گل تبدیل می شوند." "در همین راستا ، مطمئناً بچه های نوجوان شما اخیراً با خلقی و تحریک پذیری رفتار می کنند ، اما آنها نیز پایه و اساس استقلال قرار می گیرند."

تقویت ذهن آگاهی

بسته به جایی که شما زندگی می کنید ، پاییز ممکن است یک تعویق خوش آمدگویی از تابستان تابستان به شما ارائه دهد. روزهای پاییز اغلب خیلی گرم نیستند ، خیلی سرد نیستند ، اما درست برای گذراندن اوقات فراغت در طبیعت هستند.

تحقیقات نشان می دهد که ممکن است در میان محیط طبیعی طبیعی به ذهن آگاهی آسان تر شود. نویسندگان مقاله مروری که در این ماه در ژورنال بین المللی تحقیقات محیط زیست و بهداشت عمومی منتشر شد ، به 25 مطالعه مربوطه پرداختند. آنها دریافتند كه مداخلات ذهن آگاهی در مكان های طبیعی نسبتاً مؤثر تر از دیگر برنامه های ذهنی می باشند.

"طبیعت یک راهنمای شگفت انگیز برای زمینی کردن در لحظه کنونی است." "این مهم است زیرا بسیاری از اضطراب های روحی و روانی ناشی از یا تغییر دادن اتفاقات گذشته یا نگرانی در مورد آینده است. تمرین ذهن آگاهی ، مغز شما را مجدداً در اینجا و حال خود قرار می دهد. "

یک تمرین خوب را در روز پاییز خوب انجام دهد:

  • به بیرون از شهر و یا کوه بروید
  • توجه کنید آنچه می توانید در اطراف خود ببینید. به عنوان مثال ، شما ممکن است رنگ های متنوع و پر جنب و جوش برگها را یادداشت کرده و آنها را نامگذاری کنید.
  • آنچه را که می توانید از نظر جسمی در لحظه احساس کنید مشاهده کنید. به عنوان مثال ، نفس شما در حال حرکت به داخل و خارج ، استحکام زمین در زیر پاهای شما ، خنک شدن نسیم است.
  • به آنچه می توانید در اطراف خود بشنوید گوش دهید. به عنوان مثال ، افتادن برگ ها ، صدای سنجاب هایی که درمورد آن پیچیده می شوند.
  • تا زمانی که لازم باشد بمانید.
  • به روز خود برگردید و احساس آرامش و تمرکز بیشتری داشته باشید.

ارتباطات جدید

آنی هسو ، دکتری روانشناسی بالینی در کالیفرنیای جنوبی که متخصص زوج درمانی است ، می گوید: "پاییز یک زمان عالی برای سنت هایی است که مردم را بهم می رساند."

هسو می گوید: "ارتباط اجتماعی برای سلامتی عاطفی بسیار عالی است." سنت هایی که دیگران را شامل می شوند به تقویت پیوندهای اجتماعی ، ایجاد خاطرات مشترک و ایجاد استمرار کمک می کنند.

هسو می گوید: "انعطاف پذیری مهم است و می دانیم که سنت ها می توانند به مرور زمان تکامل یابند." برخی حتی ممکن است کاملاً از بین بروند ، اما این خوب است زیرا سنت ها یک منبع روانی تجدید پذیر هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها