کد خبر: 560673
تاریخ انتشار :

7 دلیل برای کاهش مصرف قند

7 دلیل برای کاهش مصرف قند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

7 دلیل برای کاهش مصرف قند

ممکن است معتاد باشید

اگرچه برخی از محققان با این عقیده که شکر و قند اعتیاد آور است ، مورد آزمایش قرار می گیرند ، اما مطالعات نشان داده است که مواد شیرین سطح دوپامین انتقال دهنده عصبی را که بخشی اساسی از مراکز پاداش و لذت مغز است تشکیل می دهد ، به گونه ای که بسیار شبیه به اثرات تنباکو است. و مورفین

لورا A. اشمیت ، استاد سیاست بهداشت در دانشکده پزشکی در دانشگاه کالیفرنیا در سانفرانسیسکو (UCSF) می گوید: "شواهد در حال رشد وجود دارد که شکر منجر به هوس و خروج می شود. این نشانه های بیماریهای اعتیاد آور است." "می توانید اثرات MRI را مشاهده کنید."

اکنون محققان استرالیایی دریافته اند که داروهای مورد استفاده در درمان اعتیاد به نیکوتین و کوکائین ، مانند وارنیکین ، برای کمک به به اصطلاح معتادان قند می توانند عادت خود را نیز لگد کنند.

قند ها برای دندان های شما بد است

همزمان با نوشیدن یک نوشیدنی در کافی شاپ ، شما باکتری ها را می سوزانید. می بینید ، باکتری هایی که به طور طبیعی در دهان شما وجود دارند ، قند را شکوفا می کنند ، و این باعث می شود انرژی لازم برای آنها فراهم شود. این میکروارگانیسم ها چند برابر می شوند و فیلمی از پلاک روی سطح دندان های شما ایجاد می کنند.

پلاک اسیدی تولید می کند که مواد معدنی موجود در سطح سخت دندان های شما را حل می کند. هرچه پلاک بیشتر ساخته شود ، آسیب بیشتر می شود.

سوراخ های ریز در نهایت ظاهر می شوند و گسترش می یابند تا حفره شوند.

باعث خونریزی لثه های شما می شود

بیشتر بچه ها با یادگیری در مورد ارتباط آب نبات و حفره ها بزرگ می شوند. همانطور که معلوم است ، طبق یک مطالعه سال 2014 در ژورنال آمریکایی Journal of Clinical Nutrition ، یک رژیم غذایی با قند بالا لثه های شما را باد کرده و خطر ابتلا به بیماری پریودنتال را افزایش می دهد. (علائم بیماری پریودنتال شامل بوی بد دهان ، خونریزی لثه و دندانهای حساس است.)

این برای BMI شما بد است ، بنابراین مصرف قند را کاهش کنید

با استفاده از ترکیبی از نظرسنجیها و آزمایشات ادرار ، محققان دانشگاه ریدینگ ، دانشگاه کمبریج و دانشگاه ایالتی آریزونا میزان مصرف قند 1700 زن و مرد در سنین 39 تا 77 ساله را در نورفولک انگلستان پس از سه سال بررسی کردند. شاخص توده بدنی (BMI).

طبق مطالعه ای که در سال 2015 منتشر شد ، آنها دریافتند که افرادی که بیشترین قند را مصرف می کنند ، 54 درصد بیشتر از افراد دچار اضافه وزن می شوند (یعنی BMI بالای 25 دارند) و همچنین به احتمال زیاد کمتر گزارش می کردند که چه میزان ماده ای که مصرف کرده اند.

دانشمندان می گویند این نشان می دهد که روش های سنتی استفاده از تنها پرسشنامه های رژیم غذایی گزارش شده برای تخمین میزان مصرف قند ، ذاتاً دارای نقص است.

به قلب شما صدمه می زند

محققان دانشگاه هاروارد طی 15 سال هزاران بزرگسال آمریکایی را مورد مطالعه قرار دادند. آنها دریافتند که افرادی که 25 درصد یا بیشتر کالری روزانه خود را از قند مصرف می کنند ، بیش از دو برابر بیشتر از افراد قلبی مبتلا می شوند زیرا رژیم هایی که رژیم های غذایی آنها کمتر از 10 درصد قند اضافه شده در روز را شامل می شود ، فوت می کنند. بزرگترین متخلفین قند نوشیدنی های شیرین شده با شکر ، دسرهای مبتنی بر دانه ، نوشیدنی های میوه ای و دسرهای لبنی بودند.

مراقب باشید ممکن است در حال خوردن قند ناشناس باشید

در اینجا 8 ماده که تولیدکنندگان با نام مستعار شما را فریب داده اند که فکر می کنند غذای آنها با مواد شیرین کننده بسته بندی نشده است:

  • شربت ذرت
  • دکستروز
  • آب نیشکر تبخیر شده
  • فروکتوز
  • کنسانتره آب میوه
  • شربت ذرت با فروکتوز بالا
  • عسل
  • مالتوز

قند به اندازه الکل برای کبد شما نیز بد است

برخلاف دیگر اشکال قند ، فروکتوز ، که به طور طبیعی در میوه رخ می دهد ، در کبد فرآوری می شود. نه تنها ما به لطف غذای حاوی شیرین کننده های اضافه ، بیش از حد از آن استفاده می کنیم ، بلکه منجر به افزایش بیماری کبد چرب غیر الکلی (NAFLD) می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها