کد خبر: 574914
تاریخ انتشار :

جدیدترین آمار از شیوع ویروس کرونا در ایران؛

آخرین آمار‌های کرونا در کشور؛ از ابتلای معاون وزیر تا نماینده مجلس/ ویروس به البرز رسید

آخرین آمار‌های کرونا در کشور؛ از ابتلای معاون وزیر تا نماینده مجلس/ ویروس به البرز رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رییس روابط عمومی وزارت بهداشت آخرین آمار مبتلایان و فوت شدگان کروناویروس در کشور را اعلام کرد.

دکتر جهانپور گفت:‌ بررسی‌های انجام شده از روز گذشته تا پیش از ظهر امروز بروی موارد مشکوک کووید 19 مشخص شد که تاکنون 34 نفر ابتلای قطعی‌ شان به کرونا، تایید شده است که از این تعداد 16 نفر از استان قم، 9 نفر استان تهران، یک نفر استان فارس، 2 نفر استان مازندران، 2 نفر استان گیلان، یک نفر نیشابور، دو نفر استان البرز و یک نفر جزیره قشم هستند.

آخرین آمار‌های کرونا در کشور؛ از ابتلای معاون وزیر تا نماینده مجلس/ ویروس به البرز رسید

وی همچنین گفت: از این 34 نفر در روزهای اخیر 3 نفر فوت کردند و در مجموع 95 تشخیص قطعی و 15 نفر هم براثر این بیماری فوت کردند.

جهانپور در ادامه خاطرنشان کرد اغلب افرادی که در استان‌های دیگر به این بیماری مبتلا شدند یا از قم خارج شده و یا با شخصی از این استان در تماس بودند.

آخرین آمار‌های کرونا در کشور؛ از ابتلای معاون وزیر تا نماینده مجلس/ ویروس به البرز رسید حریرچی: منم کرونایی شدم

معاون کل وزارت بهداشت در پیامی ویدئویی گفت: منم کرونایی شدم. از دیروز تب داشتم، تست اولیهام آخر شب مثبت شد لذا از دیشب خودم را در محلی ایزوله کرده‌ام.

وی در پیامی ویدئویی گفت: «منم کرونایی شدم و از دیروز تب داشتم، تست اولیهام آخر شب مثبت شد و از دیشب خودم را در محلی ایزوله کردهام. چند دقیقه قبل به من گفتند که تست نهایی‌ات قطعی شده و دارم درمان را شروع می‌کنم. حال عمومی‌ام بد نیست، خوبم، مقداری کوفتگی دارم و تب داشتم که ان شاءالله کم می شود».

معاون کل وزارت بهداشت با بیان اینکه «مطمئن باشید با تلاش خدمتگزاران شما در وزارت بهداشت به رهبری دکتر نمکی و با پشتیبانی شما و ارکان نظام حتما ظرف چند هفته آینده در مقابله با این ویروس پیروز خواهیم شد» افزود: «مطئن باشید ما کرونا را شکست می‌دهیم».

حریرچی ادامه داد: «مراقب خودتان باشید؛ این ویروس، ویروس دموکراتی است،‌ فقیر و غنی و مسئول و غیرمسئول نمی‌شناسد و ممکن است تعدادی را مبتلا کند. درمان موثر برای آن داریم و حواستان به خودتان باشد و مراقب دکترها و پرستارها هم باشید که با جانفشانی خدمت می‌کنند. کارهایم را تلفنی دنبال می‌کنم و امیدوارم ظرف چند روز آینده که علائمم برطرف شد، دوباره برگردم و خدمت گزاری را به شما ادامه دهم».

آخرین آمار‌های کرونا در کشور؛ از ابتلای معاون وزیر تا نماینده مجلس/ ویروس به البرز رسید

محمود صادقی به کرونا مبتلا شد

محمود صادقی در صفحه ی توییتر خود از ابتلایش به کرونا خبر داد. گفتنی است روز گذشته بعد از اعلام گرفتن تست کرونا از نمایندگان در پارلمان، برخی از رسانه‌ها از ابتلای چهار نماینده مجلس به کرونا ویروس خبر داده بودند.

آخرین آمار‌های کرونا در کشور؛ از ابتلای معاون وزیر تا نماینده مجلس/ ویروس به البرز رسید

کرونا در دفتر آیت‌الله شبیری زنجانی

نوه آیت الله شبیری زنجانی درباره اخبار پخش‌شده در فضای مجازی مبنی بر قرنطینه این مرجع تقلید، گفت: ایشان قرنطینه نیستند و آزمایشات مرتبط با کرونا از وی انجام شده اما هنوز جواب نهایی اعلام نشده است.

پس از انتشار خبرهایی مبنی بر قرنطینه آیت‌الله شبیری زنجانی در فضای مجازی، خبرنگار ایسنا برای اطلاع از صحت و سقم این خبر با نوه‌ی این مرجع تقلید گفت‌وگویی انجام داد که حجت ‌الاسلام والمسلمین مهدی شبیری در این زمینه اظهار کرد: حاج سید مجتبی فاضلی ـ مسوول دفتر و مسوول اجرایی و مالی آیت‌الله‌العظمی شبیری زنجانی ـ دیروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا، به دیار باقی شتافت.

وی ادامه داد: آیت الله شبیری زنجانی هم از چهارشنبه بنا به خواست خود از خانه خارج نشده‌اند و از ایشان آزمایشات مربوط به ویروس کرونا گرفته شده اما هنوز جواب این آزمایشات نیامده است.

۲۱ بیمار مبتلا به کرونا در قم مرخص شدند

ایسنا نوشت: ۲۱ نفر از مبتلایان ویروس کرونا در قم پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

پس از شیوع بیماری کرونا و اخبار ضد و نقیض و بسیار نگران کننده این روز‌های برخی مسئولان و حتی فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی استان قم از مرخص شدن بیماران کرونایی در خبرداد.

در این خبر آمده است که ۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کرونا پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص و به آغوش خانواده باز گشتند.

۱۳ نفر از این بیماران در بیمارستان کامکار و ۸ نفر نیز در بیمارستان فرقانی بستری بودند. البته ۳۲۰ نفر مشکوک به کرونا در دو بیمارستان قم بستری هستند.

کارشناسان بهداشت و درمان همچنان مراقبت‌های بهداشتی و عدم حضور بدون توجیه در معابر و مجامع پرازدحام را از عوامل مهم کنترل این بیماری ذکر کردند.

ابتلای سه نفر در البرز به ویروس کرونا تایید شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز ابتلای سه نفر در استان به ویروس کرونا را تایید کرد.

سید حسن اینانلو در گفت و گوی با خبر شبانگاهی شبکه استانی البرز، گفت: انستیتو پاستور، امروز نتیجه مثبت افراد مبتلا به ویروس کرونا را اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها