کد خبر: 609229
تاریخ انتشار :

هشدار: این چیزها را قبل از رابطه جنسی نخورید

هشدار: این چیزها را قبل از رابطه جنسی نخورید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، این مواد غذایی را قبل از رابطه جنسی نخورید:

1. صبحانه:

بیکن و گوشت های چرب در صبحانه می تواند مشکل آفرین باشد، و با مشکلات قلبی در ارتباط باشد.در عوض بهتر است که تخم مرغ نیمرو، یا سفیده اش را بخورید.

2. اسپرسو:

نوشابه های انرژی زا قوی می توانند باعث بروز مشکلات معده مانند اسهال شود.در عوض، چای بنوشید. کافئینش کمتر از قهوه است.

3. استیک:

یک تکه گوشت 8 اونسی می تواند باعث ایجاد گاز به ویژه بوی بد شود. گاز همراه با گوشت قرمز به دلیل مواد شیمیایی است که در روده بزرگ تولید می شود.به این دلیل است که وقتی پروتئین را زیاد بخورید، برای تخمیر به طور مستقیم به کولون می رود، در صورتی که بعضی از محصولات جانبی به طور جدی تهاجمی ایجاد می شود.

در عوض ماهی یا مرغ بخورید. آنها به طور معمول کمتر متراکم هستند و هضمشان هم راحت تر است.

4.کلم بروکلی/ گل کلم :

از اینها اجتناب کنید که باعث ایجاد گاز معده خواهند شد. در عوض خوردن سبزیجات کاهو, خیار, گوجه فرنگی, فلفل دلمه ای, قارچ همه آن ها کمی ایمن تر هستند.

5. سالاد کلم:

در حالی که خوردن کلم حس خوبی به شمامی دهد، اما وقتی به دستگاه گوارش می رسد, ماده تشکیل دهنده اش یک خبر بد را می دهد, تخمیر باعث فراوان شدن گاز می شود. پوشاندنش با سس مایونز تنها باعث بدتر شدن اوضاع می شود و باعث می شود که حتی بیشتر تحریک شوید.در عوض کاهو سبز با سرکه و روغن گیاهی بخورید.

6. سیب زمینی سرخ شده:

هضم سیب زمینی ها نسبتاً آسان است - روغنی که در آن سرخ می شوند می توانند شما را دچار مشکل کنند. به این دلیل که زمان زیادی می برد تا چربی از معده خالی شود و باعث می شود که شما برای مدتی بعد از خوردن غذا احساس سیری و ناراحتی بکنید که برای زمانی هایی که رابطه دارید اصلا ایده آل نیست.در عوض سیب زمینی پخته شده بخورید.

7. آدامس:

بله، شما می خواهید تنفس خود را با طراوت نگه دارید. اما به طور خاص، آدامس های بدون شکر اغلب مملو از سوربیتول است، قند خون ناشی از الکل است که بدن شما جذب می کند.به جای آن دندان هایتان را مسواک بزنید و یا دهانشوییه غرغره کنید.

منبع: نمناک

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها