کد خبر: 612324
تاریخ انتشار :

این دو نوشیدنی خوشمزه وزن شما را به شدت کم می‌کند

این دو نوشیدنی خوشمزه وزن شما را به شدت کم می‌کند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، در این قسمت قصد داریم راز لاغری افراد مشهور و برخی از مربی های تناسب اندام را برایتان فاش کنیم .

دو نوشیدنی طبیعی برای کاهش وزن در این قسمت معرفی می‌شود.

1. نوشیدنی مرکبات موثر در چربی سوزی:

مواد لازم : - یک دوم فنجان گریپ فروت - یک دوم فنجان انار - یک قاشق چای خوری عسل ارگانیک - نوک قاشق چای خوری نمک - طرز تهیه و طریقه استفاده:

طرز تهیه: ابتدا گریپ فروت و انار را در مخلوط کن بریزید و به خوبی مخلوط نمایید، سپس در لیوانی بریزید ، نمک و عسل را به آن اضافه کنید و قبل از نوشیدن به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند.

مزایا: - گریپ فروت در کاهش وزن بسیار موثر است و باعث افزایش حساسیت به انسولین می شود. - انار به کاهش التهاب ، تنظیم فشار خون و کاهش کلسترول بد خون کمک می کند. - عسل ارگانیک به جلوگیری از مشکلات روده ، بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش التهابات کمک بسزایی خواهد کرد.

2. نوشیدنی آناناس برای افزایش متابولیسم

مواد لازم : - یک فنجان آناناس - یک دوم قاشق چایخ وری پودر دارچین - دو قاشق غذاخوری ابلیمو - نوک قاشق چای خوری نمک سیاه - طرز تهیه و طریقه استفاده :

طرز تهیه: ابتدا آناناس را در مخلوط کن بریزید ، مخلوط بدست آمده را درلیوانی بریزید ، سپس پودر دارچین ، نمک سیاه و عسل را به آن اضافه کرده و به خوبی مخلوط کنید.

مزایا: - آناناس حاوی برملین است که ترکیبی از بسیاری آنزیم ها می باشد و به هضم غذا، کاهش التهابات و جلوگیری از لخته شدن خون کمک می کند. - دارچین نیز به کاهش قند خون ، سرکوب کردن اشتها و بهبود پارامتر های چربی کمک می کند. - اب لیمو نیز سرشار از ویتامینC بوده و فعالیت آنتی اکسیدانی دارد . علاوه بر این سیستم ایمنی بدن را تقویت و باعث احساس سیری خواهد شد.

منبع: نمناک

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها