کد خبر: 614558
تاریخ انتشار :

درمان زودانزالی با ۲ ورزش ساده

درمان زودانزالی با ۲ ورزش ساده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بر اساس تحقیقات، دو ورزش می‌توانند در درمان زودانزالی موثر باشند:

یوگا

ورزش یوگا یک راه موثر برای تقویت و متعادل سازی بافت های مختلف بدن می باشد. که اندام‌های جنسی هم از این قانون مستثنی نمی باشند. ورزش یوگا یکی از ورزشی های موثر و تاثیر گذار برای درمان زودانزالی می باشد. برخی از حرکات یوگا علاوه بر تقویت عضلات تحتانی شکم، ضعف موجود در رگ های مرتبط با دستگاه تناسلی را هم از بین می برند و جریان خون را افزایش می دهند.

حرکاتی مانند حرکت کمان، حرکت پروانه، حرکت کشش و حرکت خم رو به جلو از جمله حرکت های ورزشی یوگا هستند که در درمان زودانزالی در مردان بسیار موثر است و با انجام دادن این تمرینات می تواند به تقویت عضلات لگن و آلت تناسلی کمک نمود.

شنا سوئدی

روی زمین قرار بگیرید، گردن را در راستای بدن نگه دارید و پنجه‌ دست را دقیقا زیر شانه‌ها روی زمین قرار دهید. برای پایین رفتن پشت خود را صاف نگه دارید و با خم کردن آرنج‌ها درحالی که سر آرنج به سمت پشت اشاره می‌کند، پایین بروید. تا جایی پایین بروید که سینه شما به زمین برسد. بلافاصله آرنج خود را باز کنید و خودتان را به بالا هل دهید تا به نقطه شروع برسید.

اگر بدن شما به اندازه کافی قوی نیست که شنای سوئدی استاندارد را به شکل صحیح انجام دهید، می‌توانید شنای زانو رو زمین را انجام دهید؛ تا زمانی که بدن شما قوی شود و بتوانید حرکت شنای استاندارد را به شکل صحیح اجرا کنید.

چهاردست‌وپا روی زمین قرار بگیرید و گردن را در راستای بدن به صورت صاف نگه‌ دارید. دست‌های خود را به اندازه عرض شانه از هم باز کنید، تا آنجایی که نیم‌تنه و پشت شما صاف شود و خط صافی از شانه‌ها تا زانوها داشته باشید. مطمئن شوید که مچ دست‌تان دقیقا زیر شانه قرار گرفته است.

بازوها باید صاف و قرینه هم باشند. نوک آرنج شما باید به سمت عقب باشد. آرنج‌ها را خم کنید و بدن خود را پایین بیاورد تا جایی که بدن‌تان به زمین نزدیک شود و بازوهای شما موازی با زمین قرار گیرد.

میان تنه خود را طی تمرین سفت نگه دارید. شکم باید تو و پشت صاف باشد. به محض این‌که بازوهای شما موازی با زمین شد، پنجه‌ها را روی زمین فشار دهید و با باز کردن آرنج، خود را بالا بکشید و به موقعیت اولیه خود برگردید. این حرکت را به تعدادی که می‌توانید در ۳ ست انجام دهید.

اگر این حرکت هم برای شما سخت است، حتی می‌توانید ابتدا روی دیوار تمرین شنای سوئدی کنید تا زمانی که بدن‌تان آماده شود.

منبع: بیتوته

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها