کد خبر: 617052
تاریخ انتشار :

نکات کاربردی استفاده از مواد شوینده

خراسان/مواد شوینده صنعتی با توجه به ماهیت ماده، جنس و ساختار سطحی که باید تمیز شود، به شیوه‌های مختلف مصرف می شود. این مواد باید آلودگی را بدون آسیب به سطح مدنظر از بین ببرد. به همین دلیل شیوه استفاده صحیح آن ضروری است. در ادامه به نکاتی در این زمینه می پردازیم:

نکات کاربردی استفاده از مواد شوینده
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آشنایی با طریقه مصرف مواد شوینده
قبل از به کارگیری مواد شوینده شیمیایی، طریقه مصرف آن را از روی برچسب های درج شده بر آن ها مطالعه کنید تا بدانید هر محصول را در چه زمینه ای و به چه میزان استفاده کنید.
 حجم و نوع آلودگی
نوع و میزان آلودگی مواد شوینده صنعتی می‌تواند از نوع قلیایی یا اسیدی باشد. توجه به نوع این مواد شوینده قبل از به کارگیری آن ها تاثیر زیادی بر کیفیت نظافت و حذف آلودگی ها دارد. از این رو توجه به حجم و نوع آلودگی برای انتخاب مواد شوینده صنعتی مناسب نکته مهم و با اهمیتی است.
 نگهداری صحیح مواد شوینده
بهتر است در محیط های صنعتی مواد شوینده در محلی مناسب و دور از تابش نور آفتاب نگهداری شوند. به دلیل حساسیت و اشتعال پذیری اغلب این مواد شوینده صنعتی آن‌ها را به دور از گرما و حرارت نگهداری کنید.
 استفاده از تجهیزات مراقبتی هنگام نظافت
کاربرد تجهیزات ایمنی و مراقبتی همچون دستکش، ماسک و عینک مخصوص هنگام نظافت سطوح به ویژه در مواردی که از مواد شوینده صنعتی شیمیایی استفاده می شود، می‌تواند از بروز آسیب و مشکلاتی از قبیل خوردگی، سوختگی یا مشکلات تنفسی در نیروی خدماتی پیشگیری کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها