کد خبر: 629657
تاریخ انتشار :

انتخاب بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران

انتخاب بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

انجام ایمپلنت توسط بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران آسودگی و اطمینان خاطر بیشتری برای بیمار فراهم آورده و در درصد موفقیت جراحی تأثیرگذار خواهد بود. به همین خاطر متقاضیان جراحی ایمپلنت به دنبال انتخاب بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران هستند تا بتوانند مناسب‌‎ترین خدمات را در کنار جراحی رضایت بخش دریافت نمایند. اما شناخت و انتخاب بهترین متخصص در تهران مستلزم آشنایی با نکات خاصی است که در ادامه به بررسی آن می‌‎پردازیم.

دندان‌‎ها از جمله اعضای تأثیرگذار در چهره آدمی هستند که می‌توانند زیبایی خاصی را برای فرد به ارمغان بیاورند. به همین خاطر از دست دادن دندان خصوصاً در بخش‌‎های جلویی فک همیشه مایه‌‎ی دردسر بوده و فرد را خجالت زده می‌کند. سال‌‎ها پیش افراد بعد از افتادن این دندان‎‌ها و یا از دست دادن آن‌‎ها مجبور به استفاده از دندان‌‎های مصنوعی بودند که معایب خاص خود را داشت و عموماً ظاهری زیبا و طبیعی را ایجاد نمی‌‎نمود به طوری که دیگران متوجه مصنوعی بودن آن می‌شدند.

گاهی نیز بعضی از افراد ترجیح می‌دادند که از این روش‎‌های مصنوعی استفاده نکنند و با چهره‎‌ی جدید خود کنار بیایند. این در حالی بود که در هر دو روش فرد به میزان قابل توجهی اعتماد به نفس خود را از دست می‌داد و از خندیدن و صحبت با افراد غریبه و حضور در اجتماع خجالت زده می‌شد. اما در سال‌‎های اخیر به دنبال همراهی علم و تکنولوژی با یکدیگر روش‎‌های جدیدی تحت عنوان ایمپلنت دندانی ابداع شدند که به واسطه‎‌ی این روش جراحی و کاشت ایمپلنت در تهران افراد توانستند بار دیگر دندان‌‎های طبیعی خود را به دست آورند.

آشنایی با جراحی ایمپنت

در جراحی‌‎های ایمپلنت انجام شده توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران، پیچ‌‎هایی از جنس تیتانیوم که با بدن انسان سازگار می‌‎باشد درون لثه‎‌ی بیمار قرار گرفته و سپس روکش ایمپلنت بر روی آن سوار می‌شود. این دندان‌‎های جدید علاوه بر این که ظاهری طبیعی و همانند دندان‌‎های خود فرد را به نمایش می‌‎گذارد، عملکردی مشابه با دندان اصلی خود فرد ایجاد نموده و او را از دندان‎‌های مصنوعی و معایب آن نجات خواهد داد که در واقع یک پروسه درمانی برای جایگزین نمودن دندان‌‎های جدید در فضای خالی دندان‎‌های از دست رفته‌‎ی بیمار است.

مزیت انجام ایمپلنت توسط بهترین متخصص ایمپلنت

ایمپلنتی که توسط بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران انجام می‌شود می‌تواند مزایای فراوانی را برای فرد بیمار تا سال‌‎‌‎ها به همراه داشته باشد؛ به طوری که فرد بدون نیاز به مراجعه به دندان پزشکی و پرداخت هزینه‎‌های مختلف جهت درمان‌‎‌‎هایی مثل عصب کشی، پر کردن و...  آن دندان خود را به مدت طولانی به همان شکل حفظ کند.

468

  • بالارفتن قدرت جویدن؛ یکی از مسائلی که معمولاً به دنبال از دست دادن دندان‌‎ها اتفاق می‌‎افتد پایین آمدن قدرت عملکرد فرد در هنگام غذا خوردن می‌‎باشد به طوری که معمولا فرد برای مصرف غذاهای خود می‎‌بایست مدت زمان بیشتری را صرف کند و یا بیشتر از مایعات و غذاهای نرم استفاده نماید. در صورتی که با کاشت ایمپلنت می‌توانند همانند دندان‌‎های اولیه‌‎ی خود غذاهای دلچسب مورد علاقه‌‎ی خود را به راحتی میل نماید.

  • بالا بودن عمر ایمپلنت؛ همان طور که اشاره نمودیم دندان‌‎های ایمپلنت شده در صورتی که از جنس مرغوبی برخوردار باشند و توسط بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران انجام شوند می‌توانند تا سال‌‎های سال عمر کنند و فرد را از مزیت‌‎های آن بهره‌مند سازند.

  • بالا رفتن اعتماد به نفس؛ باتوجه به تأثیر مستقیم دندان بر چهره، انجام ایمپلنت دندانی نیز می‌توانند موجب زیبایی چهره و پایین آوردن سن افراد از نظر مخاطب شود. به واسطه‌‎ی ایمپلنت دندانی می‌توانید لبخندهای به یادماندنی را در چهره خود ایجاد کنید و از معاشرت با دیگران لذت ببرید.

  • بالا رفتن قدرت تکلم؛ به دنبال از دست دادن بعضی از دندان‎‌ها، فرد در هنگام ادای بعضی کلمات دچار مشکل می‌شود که این موضع گاهی برای فرد عذاب‌آور بوده و مانع از هم صحبتی وی با دیگران می‌شود. اما با جراحی ایمپلنت دندانی که توسط بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران انجام می‌شود می‌توان قدرت تکلم خود را دوباره بازیافت.

  • طبیعی بودن؛ یکی از مهم‎‌ترین مزایای دندان‌‎های ایمپلنت شده شباهت آن به دندان‌‎های طبیعی خود فرد است به طوری که دیگران متوجه تفاوت آن با دیگر دندان‌‎های فرد نخواهند شد و این طبیعی بودن راحتی بیشتری برای فرد به ارمغان می‌‎آورد چرا که دندان ایمپلنت شده همانند دیگر دندان‌ها با پایه‌‎ای ثابت در جای خود مستحکم است و با گذشت زمان جدا نخواهد شد.

ویژگی بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت

در انتخاب بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران همواره نکات مخصوصی مطرح می‌شود که فرد با در نظر گرفتن آن‎‌ها می‌تواند به نتایج مطلوب‎‌تری دست پیدا کند.

469

  • تجهیزات کلینیک؛ به طور کلی هر چه تجهیزات موجود در کلینیک به تکنولوژی روز دنیا نزدیک‌تر باشد و متخصص با مهارت بیشتری آن‌‎ها را به کار بگیرد در صد موفقیت ایمپلنت بالاتر خواهد بود. از همین رو توصیه می‌شود به کلینیک‌‎هایی نظیر "کلینیک تخصصی کاشت ایمپلنت دکتر عباس گشاده رو" که یکی از مجهزترین کلینیک‌‎ها محسوب می‌شود مراجعه نموده و از خدمات مختلف آن که برای رفاه حال بیماران در نظر گرفته شده استفاده نمایید.

  • آرامش محیط و رفتار کارکنان؛ از دیگر عوامل تأثیرگذار در انتخاب مناسب‌‎ترین کلینیک کاشت ایمپلنت در تهران آرامش محیط کلینیک می‎‌باشد. چرا که هر چه محیط آرام‎‌تر باشد فرد می‌تواند بر اضطراب و استرسی که برای انجام جراحی وجود دارد غلبه نماید و آسودگی بیشتری برای انجام آن داشته باشد. از طرف دیگر رفتار کارکنان نیز در ایجاد این آرامش و کاهش اضطراب بیماران تأثیرگذار خواهد بود.

  • استریل بودن محیط؛ به طور کلی استریل کردن دائمی وسایل در کلینیک‌‎های دندان پزشکی به جهت جلوگیری از ابتلای بیماران به بیماری‌‎های مختلفی نظیر هپاتیت الزامی می‌‎باشد اما با روند همه گیر شدن ویروس کرونا این استریل کردن بیش از پیش اهمیت یافته و به یک اصل در انتخاب کلینیک دندان پزشکی تبدیل شده است.

  • دریافت هزینه‌های مناسب؛ متأسفانه گاهی بعضی از بیماران هزینه‌‎ و قیمت خدمات دندان پزشکی را ملاک انتخاب بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران قرار می‌دهند که این امر بسیار نادرست می‌‎باشد چرا که هستند دندان پزشکان متخصص و باتجربه‌‎ای که در عین حال که خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهند هزینه‌‎های مقرون به صرفه‌‎ای را نیز از بیماران دریافت می‌کنند.

  • جراحی ایمپلنت توسط دندانپزشکانی متخصص؛ تخصص، تجربه و مهارت دندانپزشکان کلینیک از جمله موارد بسیار مهم هنگام انتخاب بهترین متخصص کاشت ایمپلنت تهران و نیز بهترین کلینیک کاشت ایمپلنت می‌‎باشد. دکتر عباس گشاده رو متخصص جراحی ایمپلنت با در اختیار داشتن مدارج بالای علمی و تجربه در انجام جراحی‌‎های موفق ایمپلنت با تأسیس کلینیک دندانپزشکی تخصصی کاشت ایمپلنت به ارائه‌‎ی درمان‎‌های ایمپلنت و زیبایی  مشغول می‌باشند.

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کلینیک و یا خدمات درمانی دکتر عباس گشاده رو می‌توانید به آدرس https://tehranimplantteam.com/ مراجعه نمایید. این کلینیک با برخورداری از محیطی آرام و استریل شده به همراه کارکنانی خوش برخورد و قیمت‌‎های منصفانه‌‎ی در خصوص هزینه‌‎های جراحی ایمپلنت و زیبایی در خدمت شما عزیزان می‌‎باشد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها