کد خبر: 630352
تاریخ انتشار :

نمایندگی محصولات نوتروژینا (نیتروژنا) در ایران

نمایندگی محصولات نوتروژینا (نیتروژنا) در ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محصولات نوتروژینا (نیتروژنا) یکی از معروف‌ترین محصولات مراقبت از پوست آمریکایی است که در کشور ما نیز طرفداران زیادی پیداکرده ‎است. اصلی‎ترین عامل معروفیت نیتروژنا، مجموعه حاوی زردچوبه آن است که افراد دارای پوست چرب، مختلط و مستعد جوش به‌خوبی با این لاین آشنا هستند. اما دغدغه اصلی مصرف‌کنندگان همیشگی این برند، یافتن نمایندگی محصولات نوتروژینا در ایران است که تولیدات اصلی را به دست آن ها برساند. برای رفع این دغدغه و پاسخ به سایر سوالات در خصوص نیتروژنا، تا پایان مقاله همراه ما باشید.

معرفی برند نیتروژنا

برند نوتروژینا (نیتروژنا) یک برند آمریکایی است که در سال 1994 توسط شرکت جانسون اندجانسون (Johnson & Johnson) خریداری شد و محصولات نوتروژینا در بیش از 70 کشور تولید و به بازار عرضه می‎شود. این برند آمریکایی در حال حاضر انواع پاک‌کننده‌ها و محصولات مراقبت از پوست و مو را به‎دست مصرف‌کنندگان خود می‌رساند.

 

 

20

چرا نیتروژنا Neutrogena ؟

عوامل مختلفی دست‎به‎دست هم داده‎است تا نیتروژنا را به‌عنوان یکی از برندهای پرمصرف جهانی معرفی کند. از جمله این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم خشونت و تست حیوانی

مدتی است که بحث تست حیوانی محصولات بهداشتی و آرایشی در جهان بسیار داغ شده‎است و گروه‌های حامی حیوانات و مصرف‌کنندگان دغدغه‌مند، به‌دنبال برندهای عاری از خشونت علیه حیوانات هستند. این برند هیچ‌گونه آزمایش حیوانی بر روی محصولات نوتروژینا(نیتروژنا) و مواد اولیه آن در هیچ‎کجای دنیا انجام نمی‌دهد. نیتروژنا با سازمان‌های حمایتی و تحقیقاتی برای توسعه تست جایگزین حیوانی همکاری می‌کند و جالب است بدانید برند مادر یعنی جانسون اند جانسون، از اولین شرکت‌هایی بود که آزمایش سوزش چشم حیوانات را جایگزین کرد.

  • بررسی ایمنی دائمی و پایانناپذیر

ایمنی نیتروژنا از تامین مواد اولیه شروع می‌شود و موادتشکیل‌دهنده از نظرکیفیت، فرآیند تولید، مقررات و تحقیقات منتشرشده، غربالگری و بررسی می‌شوند. بررسی ایمنی از لیست موادتشکیل‌دهنده فراتر می‌رود و حتی با قراردادن محصول روی قفسه نیز به پایان نمی‎رسد. ایمنی محصولات نوتروژینا به‌طور مداوم توسط کارشناسان این برند و براساس آخرین تحقیقات علمی و نظرات مشتریان رصد و بررسی می‎شود.

  • پایبندی همیشگی به نوآوری در تولیدات

یکی از دلایلی که Neutrogena به برند شماره 1 توصیه‌شده توسط متخصصان پوست تبدیل شده‎است، نوآوری دائمی در محصولات و ارتقا کیفیت آن است. این مجموعه معتقد است "علم روی سنگ حکاکی نمی‎شود". بنابراین به‌طور دائمی به دنبال افزایش کیفیت تولیدات خود بوده و همواره محصولات نوتروژینا را از نظر موادتشکیل‌دهنده بررسی و به‎روز می‎کند.

 

محبوب‌ترین محصولات نیتروژنا درایران

  1. شوینده‌های نیتروژنا زردچوبه

پوست‌های چرب برای جلوگیری از بروز جوش و کنترل سبوم آن نیازمند شوینده‌های مخصوص است. محصولات حاوی خواص زردچوبه نوتروژینا به‌دلیل دارابودن ویژگی ضدالتهابی و تسکین‌دهندگی برای پوست چرب و مستعد جوش، بسیار شناخته‎شده‎است. انواع ژل شوینده‌، میسلار واتر، فوم، اسکراب و تونر برای مراحل مختلف پاکسازی پوست در این سری از تولیدات نیتروژنا وجود دارد که تاحد زیادی رشد باکتری‌های عامل بروز جوش پوست را متوقف می‌کند.

 

21

 

این شوینده‌های فاقد چربی و حاوی سورفاکتانت‌ ملایم و غیرخشن، باعث ایجاد تحریک در پوست‌های حساس نمی‎شوند و سری visibly clear آن، به بهبود تیرگی‌ها و لکه‌های پوستی نیز کمک می‌کند.

 

 

  1. تونر ضدجوش سرسیاه

جوش سرسیاه یکی از مشکلات مهم پوست‌های چرب و دارای منافذ باز است. Neutrogena با تولید محصولات مخصوص رفع این مشکل، مانند اسکراب و تونر، پوست را کاملا پاکسازی و منافذ را تخلیه می‌کند. فرمولاسیون قدرتمند این سری از محصولات نوتروژینا(نیتروژنا)، آلودگی‌های بسیار ریز باقیمانده  روی پوست که درون منافذ به‎دام‎می‎افتد را حذف و چربی موجود در آن را خارج می‌کند.

 

22

تونر ضدجوش سرسیاه نیتروژنا را در آخرین مرحله از پاکسازی پوست در کنار اسکراب همین لاین استفاده کنید تا از شر جوش‌های سرسیاه خلاص شده و از بروز آن جلوگیری نمایید.

 

 

  1. اسپری آبرسان زردچوبه

از آنجایی که نیتروژنا به‎خوبی به نیاز انواع پوست‌ آگاهی دارد، این اسپری فاقد ترکیبات مضر نظیر الکل، سولفات و پارابن را برای پوست‌های چرب و درعین‎حال دهیدراته تولید می‌کند. اسپری آبرسان نیتروژنا بسیار سبک، غیرچسبنده و با جذب سریع است که آب ازدست‌رفته پوست را فورا جبران می‌کند. 

اسپری میست شاداب‌کننده که از سری تولیدات حاوی خواص زردچوبه نیتروژنا است را می‌توانید قبل یا بعد از مرطوب‌کننده پوست و یا به‌عنوان یک اسپری تازه‌کننده در طول روز استفاده کنید.

 

 

  1. ژل آبرسان نیتروژنا هیدرو بوست

ژل Hydra Boost از سری آّبرسان محصولات نوتروژینا است که بدون ایجاد حالت روغنی و براقیت برای پوست، آن را به‎طورکامل هیدراته و مرطوب می‌کند. این ژل غنی از هیالورونیک‎اسید، یکی از محبوب‌ترین آبرسان‌های پوست است که با بافت بسیار سبک خود، بدون بستن منافذ و ایجاد سنگینی، باعث افزایش طراوت و پرشدن پوست می‌شود.

 

انتخاب و خرید محصولات نیتروژنای اصل در ایران

خوشبختانه به‌دلیل تنوع بالای تولیدات این برند، با هرنوع پوست می‌توانید روتین روزانه خود را از میان محصولات آن انتخاب کنید. اما مهمترین نکته، انتخاب نمایندگی محصولات نوتروژینا در ایران است که خیال شما را از بابت اصالت محصول و اطمینان از کیفیت آن راحت کند.

فروشگاه اینترنتی سوراو به عنوان واردکننده مستقیم محصولات اروپایی و آمریکایی، امکان دسترسی به محصولات نیتروژنای اصل را برای شما فراهم کرده ‌است. با استفاده از مشاوره رایگان متخصصان حرفه‎ای فروشگاه سوراو، مناسب‌ترین محصول را با توجه به نیاز پوستی خود انتخاب و به جمع هزاران همراه همیشگی ما بپیوندید.

 

مشاهده محصولات نوتروژینا (نیتروژنا)

https://suraw.com/brand/neutrogena

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها