کد خبر: 631599
تاریخ انتشار :

ظرفیت تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز در ماه

مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: با توسعه ظرفیت کارخانه تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز واکسن در ماه خواهیم رسید که این ظرفیت از آبان ماه وارد مدار تولید می شود.

ظرفیت تولید واکسن فخرا به تولید ۵ میلیون دز در ماه
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ایسنا به نقل از وزارت دفاع، دکتر احمد کریمی مدیر پروژه واکسن فخرا گفت: از مرداد ماه سال جاری قابلیت تولید یک میلیون دز واکسن در ماه را پیدا کردیم و الان این مقدار واکسن تولید و در انبارها ذخیره می شود و پس از اخذ  مجوز های لازم، تقدیم وزارت بهداشت خواهد شد.

مدیر پروزه واکسن فخرا تصریح کرد: زیر ساخت تولید یک میلیون دز واکسن در ماه فراهم شده است و همانگونه که در بازدید وزیر محترم دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مطرح شد با تکمیل کارخانه ساخت واکسن فخرا، توسعه ظرفیت تولید به ۵ میلیون دز در ماه خواهد رسید و امیدواریم که این ظرفیت از آبان ماه وارد مدار شود.

وی در خصوص ثبت نام برای مرحله سوم کارآزمایی بالینی گفت: سایت ثبت نام ما از دو روز پیش شروع به ثبت نام کرده و ما در سایت  fakhravac.ir  پذیرای هموطنان عزیزی خواهیم بود که در فاز سوم کارآزمایی بالینی شرکت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: هر فردی که در این فاز شرکت کند حتما واکسن دریافت خواهد کرد و افراد یکی از واکسن های فخرا یا سینوفارم را دریافت خواهند کرد که ما این واکسن ها را با هم مقایسه می کنیم.


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها