کد خبر: 631637
تاریخ انتشار :

واکسیناسیون دانش آموزان در لس آنجلس اجباری می‌شود

در راستای تاکید جو بایدن رییس جمهوری آمریکا برای سختگیری در روند واکسیناسیون، قرار است برای اولین بار واکسیناسیون دانش آموزان در مدارس لس آنجلس اجباری شود.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 لس آنجلس دومین شهر پرجمعیت ایالات متحد قرار است به اولین شهر در این کشور تبدیل شود که واکسن کرونا را برای دانش آموزان ۱۲ سال به بالا که به طور حضوری در کلاس درس شرکت می‌کنند، اجباری کند. 

براساس این گزارش، در همین مورد هیات آموزشی لس آنجلس پنجشنبه بعد از ظهر (به وقت محلی) برای رای دادن به این اقدام تشکیل جلسه می‌دهد که انتظار می‌رود با حمایت گسترده به تصویب برسد.

طبق برنامه هماهنگ شده برای شروع ترم بعدی دانش آموزان باید اولین دوز واکسن خود را تا ۲۱ نوامبر (۳۰ آبان) و دومین واکسن خود را تا ۱۹ دسامبر (۲۸ آذر) دریافت کنند.

همچنین دانش آموزانی که در فعالیت های فوق برنامه حضوری شرکت می کنند، تا پایان ماه اکتبر به هر دو دوز واکسن نیاز خواهند داشت.  

به گزارش اداره بهداشت لس آنجلس تا کنون ۵۸ درصد از نوجوانان ۱۲ تا ۱۸ ساله این منطقه قبلاً حداقل یک دوز واکسن دریافت کرده‌اند.

نیک ملوین یکی از اعضای هیات مدیره مدرسه لس آنجلس در بیانیه ای اظهار داشت که از روند واکسیناسیون حمایت می کند. وی اعلام کرد: هدف ما این است که کودکان و معلمان را تا آنجا که ممکن است در کلاس درس ایمن نگه داریم.

طبق گزارش داده های منطقه‌ای لس آنجلس، تا ۶ سپتامبر (۱۵ شهریور) یکهزار و ۶۲۰ نفر مبتلا به کرونا در مدارس شناسایی شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها