کد خبر: 638320
تاریخ انتشار :

خدمات پوست، مو و زیبایی در کلینیک آمیتیس

خدمات پوست، مو و زیبایی در کلینیک آمیتیس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

زیبایی و آراستگی همواره از ویژگی‌هایی بوده که برای بیشتر افراد اهمیت داشته است. توجه به زیبایی ظاهری در آثار تاریخی نیز به چشم می‌خورد. امروزه با پیشرفت‌های علم پزشکی و توسعه فناوری، علم نیز پا را فراتر نهاده و برای برآورده کردن تمایل افراد به زیبایی هرچه بیشتر به بشر اقدام می‌کند. رسیدگی به سلامت پوست و مو همینطور زیبایی ظاهری این روزها یکی از اولویت‌ها به شمار می‌آید. همین امر باعث شده تا با کلینیک‌هایی متعددی که در این زمینه‌ها فعال هستند، روبررو شویم.

معرفی کلینیک پوست، مو و زیبایی آمیتیس

کلینیک آمیتیس در سال 1388 توسط دکتر مهران ایزدفر افتتاح و شروع به فعالیت کرد. دکتر مهران ایزدفر فارغ التحصیل رشته پزشکی در سال 1380 از دانشگاه شهید بهشتی است و بمدت 12 سال در کلینیک آمیتیس در زمینه پوست، مو و زیبایی مشغول خدمات رسانی به مشتریان عزیز می‌باشد.

بر خی از خدمات کلینیک پوست، مو و زیبایی آمیتیس

کلینیک آمیتیس علاوه‌بر درمان بیماری‌های پوست و مو بر خدمات متنوعی دیگری هم تمرکز دارد که باعث شده پوشش درمانی و زیبایی این کلینیک فراگیرتر باشد. برخی از این خدمات شامل موارد زیر است:

کاشت مو

کاشت ابرو

لیزر موهای زائد

جراحی های سرپایی

– خدمات جوانسازی پوست:

تزریق ژل

تزریق چربی

تزرق بوتاکس

و …

تاثیر پزشک و پرسنل مجرب در نتیجه خدمات:

حقیقتی که باید بدانیم این است که پزشکان و اپراتورهای یک کلینیک پوست و مو  با استانداردهای بالاتری انتخاب شده و آموزش دیده‌اند. در نتیجه کیفیت و هزینه خدمات ارائه شده متفاوت است. نکته‌ای که باید همواره به یاد داشت، این است که موارد درمانی در طولانی مدت و طی چندین جلسه متوالی انجام می‌گیرند.

کاشت مو از فعالیت‌های اصلی کلینیک آمیتیس

کاشت مو یا پیوند مو شیوه‌ای نوین برای از بین بردن طاسی در افرادی با تراکم موی پایین است. که توسط کلینیک کاشت مو آمیتیس انجام می‌شود. ریزش مو یکی از دلایل اصلی طاسی در بیشتر افراد به شمار می‌آید. بنابراین قبل از هرچیز باید اساسا علت ریزش مو را بررسی کرده و سپس درمانی قطعی برای رفع مشکل بیابید.

1605

این روزها روش‌های متعددی برای جلوگیری از ریزش مو وجود دارد. این روش‌ها شامل درمان‌های خانگی همچون: استفاده از داروهای خاص، انواع شامپو یا محلول‌ها می‌شود، با این حال تمامی موارد ذکر شده راه حلی موقتی برای این مشکل بوده و در صورتی که با قطع زمانی هرکدام از این موارد دوباره فرد دچار ریزش مو شود، باید بدنبال راهی دائمی از جمله کاشت برای درمان بود.

کاشت مو چیست ؟

کاشت مو یا پیوند مو روشی درمانی بوده که موهای مقاوم در برابر ریزش در نواحی سر یا بدن به مناطقی که دچار طاسی یا ریزش شده‌اند منتقل خواهد شد که به پیوند مو نیز معروف است. این روش یکی از راه‌های قطعی برای از بین بردن نواحی بدون مو است. که با متدهای نوین و توسط پزشکان متخصص و مجرب انجام خواهد شد. کاشت مو در گذشته تنها با یک یا دو تکنیک جراحی انجام می‌شده است. اما امروزه روش‌های متعددی برای کاشت موی طبیعی وجود دارد.

مراحل کاشت مو چیست ؟

مراحل کاشت مو

در جلسه مشاوره اولیه، جراح پوست سر بیمار را تجزیه و تحلیل می‌کند. درباره ترجیحات و انتظارات وی بحث می‌کند و در مورد بهترین روش (به عنوان مثال جلسات یک یا چند جلسه) و اینکه به طور منطقی چه نتایجی را می‌توان انتظار داشت، به آنها مشاوره می‌دهد.

آزمایشات رایج قبل از عمل به منظور ارزیابی دقیق نتایج بعد از عمل پیوند مویی که به تازگی کاشته شده است، به دانستن تراکم موی فعلی کمک می‌کند. برخی از بیماران ممکن است از استفاده موضعی ماینوکسیدیل و ویتامین‌ها قبل از عمل بهرمند شوند و با این رو دیگر نیازی به جراحی و پیوند مو نداشته باشند.

چند روز قبل از جراحی، بیمار از استفاده از هر دارویی که منجر به خونریزی حین عمل و در نهایت واکسیناسیون ناکافی شود، خودداری می‌کند. الکل و سیگار می‌تواند به بقای ضعیف پیوند کمک کند. آنتی بیوتیک‌های بعد از عمل اغلب برای جلوگیری از عفونت زخم یا پیوند تجویز می‌شوند.

کاشت ابرو از دیگر فعالیت‌های کلینیک آمیتیس

همانطور که می‌دانید ابروهای پرپشت یکی از معیارهای اصلی زیبایی به شمار می‌آید که در ظاهر تاثیر بسزایی دارد. داشتن ابروی طبیعی تاکیدی بر زیبایی بوده و این که با سایر روش‌های همچون: تتو، هاشور ابرو و … بدنبال ایجاد آن بود، حالتی غیرطبیعی در صورت پدید می‌آورد. ضمن این روش‌های ذکر شده و امثال آنها نه تنها با درد و خونریزی همراه است که به محدود بودن مدل ابرو، استفاده از رنگ‌های شیمیایی و خطرات ناشی از انجام آنها خواهد پیوست.

کاشت ابرو این روزها طرفداران بسیاری دارد. با این روش افراد در مدت زمان کوتاهی می‌توانند، ابروهای پرپشت و ضخیم داشته باشند.

1606

 بیشتر متقاضیان کاشت ابرو را افرادی تشکیل می‌دهند که از ریزش ابرو رنج برده یا ابروهای نازک دارند. ضمن این که عواملی همچون برداشتن پی در پی ابروها یا افزایش سن و بیماری‌هایی متفاوت، موجب از بین رفتن ابروها خواهد شد. خوشبختانه روش‌های علمی و نوین نیاز افراد به داشتن ابروهای پرپشت و ضخیم را برآورده نموده است. با این حال بهترین راه برای پیوند ابرو، مراجعه به کلینیک‌های حرفه‌ای همچون آمیتیس در این زمینه است.

کاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو روشی درمانی بوده که برای انجام آن از موهای طبیعی و مقاوم قسمتی از سر استفاده می‌شود. پیوند ابرو همانند کاشت مو بوده و در اصل زیر مجموعه این روش درمانی به شمار می‌آید. در آن ارگان‌های بسیار کوچک که وظیفه ساخت مو را به عهده دارند، در ناحیه ابرو پیوند زده می‌‍شوند. ارگان‌های فولیکول مو با توجه به حالت ابرو، به بهترین شکل کاشته شده و شروع به رشد خواهند کرد.

کاشت ابرو چیست ؟​    

کاشت ابرو طبیعی یکی از روش‌های مرسوم به شمار می‌آید. این روش با استفاده از موهای طبیعی و سالم که قابلیت رشد دارند، انجام می‌شود. جهت دهی مناسب به ابروها در پیوند ابرو طبیعی بسیار حائز اهمیت است.علاوه‌براین زاویه قرارگیری ابرو در رشد فولیکول آن موثر بوده و زاویه‌دار بودن آن است که حالت طبیعی ابرو را شکل می‌دهد. از نکات قابل توجه این است که موی ابرو به صورت تکی رشد می‌کند. در صورتی که موی سر متشکل از دسته‌های چند تایی‌ست.

پیوند ابرو طبیعی تنهاترین روش برای ایجاد ابروهای پرپشت در افرادی با ریزش ابرو و همینطور افرادیست که به هر دلیل از حالت ابروهای خود ناراضی هستند. پیوند ابرو طبیعی نیز همچون کاشت مو از اصول و قواعدی پیروی می‌کند. با این تفاوت که پیوند ابرو با ظرافت و حساسیت بیشتری انجام خواهد شد. همین امر باعث می‌شود تا در انتخاب کلینیک پیوند ابرو، بدنبال افراد متخصص و حرفه‌ای در این زمینه باشید.

کلینیک آمیتیس همواره آماده ارائه خدمات زیبایی و همینطور کاشت مو و ابرو به شما همراهان گرامی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها