کد خبر: 238965
تاریخ انتشار :

ماجراي دست بانداژ شده مجري زن تلويزيون!+عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از آریا، اين آسيب ديدگي که گويا بعلت قرار گرفتن دستش بين درب خودروي شخصي اش ايجاد شده سبب ساز آن گشته که وي با دستي بانداژ شده در سازمان ظاهر شود.صبا راد با اشاره به اين اتفاق در صفحه اجتماعيش از اين گفته که حتي روزي که دستش دچار آسيب ديدگي شد باز هم دلش نمي آمده برنامه را اجرا نکند اما درد زياد دستش باعث شده قيد برنامه را زده و فورا به بيمارستان برود.
دنيا دور سرم چرخيد/فکر ميکردم قدرتمندم
صبا راد در اين باره مي نويسد: قبل از برنامه "به خانه برمي گرديم" دستم لاي درب ماشينم ماند. چشمتان روز بد نبيند، دنيا دور سرم چرخيد و اصلا درد عجيب و غريبي داشت كه نگو.
اين مجري ادامه مي دهد: از آنجايي كه فكر كردم قدرتمندم و به اين سادگيها تسليم درد نميشوم خودم را به استوديو رساندم كه كنارتان باشم و برايتان برنامه اجرا كنم اما شدت درد و البته تورم دستم امان نداد و مجبور شدم خودم را به اورژانس برسانم و مداوا كنم.
صبا راد در پايان خاطرنشان مي سازد: الان خيلي خوبم؛ دردم خيلي كم شده است. وقتي شما مردم عزيز را دارم هميشه حالم خوب است. از خداوند مهربان بخاطر همه الطافش ممنونم و شكرگذار.
ماجراي دست بانداژ شده مجري زن تلويزيون!+عکس
اين هم راهي است براي قرارگيري در کانون توجه؟
يکي از مجريان زن تلويزيون ايران قدرت را در اجراي برنامه با دست آسيب ديده مي بينيد همان قدر جالب است که ايشان از مردم مايه مي گذارد و مي گويد چون مردم عزيز(!) را دارد هميشه حالشان خوب است.
اينکه اين مردم عزيز چه حجمي از مخاطبان تلويزيون را شامل مي شوند ما نمي دانيم اما اين را مي دانيم که اگر اين تک نگاريهاي مجازي هم نباشد چنين مجرياني که اجراهايشان پر شده از کليشه هاي تکراري، سال تا سال هم نخواهند توانست در کانون توجه مخاطبان قرار گيرند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها