کد خبر: 250388
تاریخ انتشار :

نمایش اولین تلفن‌هوشمند با پردازنده اینتل اتم X3 +عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز ، "شرکت اس‌ان‌اس نتوورک" واقع در کشور مالزی برای اولین بار از پردازنده اینتل اتم ایکس ۳ در تلفن‌هوشمند JOI Phone 5 و تبلت JOI Lite استفاده کرده است. پردازنده اتم X3 از دو هسته از نوع ۶۴ بیتی با سرعت ۱ گیگاهرتز در کنار چیپست گرافیکی Mail-400MP2 بهره می‌برد. این پردازنده توسط شرکت اینتل با هدف ورود به بازارهای میان‌رده تولید شد.
تلفن‌‌هوشمند JOI Phone 5 از روبرو طراحی مشابه گوشی ایسوس ZenFone 2 دارد و با صفحه‌ی نمایش ۵ اینچی و رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ تولید می‌شود. از ویژگی‌های این تلفن‌هوشمند می‌توان به حافظه رم ۱ گیگابایتی، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۲ مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، اندروید کیت‌کت ۴.۴، بلوتوث ۴.۰ و باتری ۲۱۰۰ میلی‌آمپری اشاره کرد. این تلفن هوشمند ماه آینده با قیمت حدودا ۳۵۰ هزار تومان (۱۰۵ دلار) عرضه می‌شود.
تبلت JOI Lite نیز در کل مشابه JOI Phone 5 تولید شده است. از تفاوت‌های تبلت و گوشی می‌توان به نمایشگر ۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ و باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. این تبلت نیز ماه آینده با قیمت ۲۶۰ هزارتومان (۷۹ دلار) عرضه می‌شود.
منبع: صبحانه آنلاین

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها