کد خبر: 384181
تاریخ انتشار :

عکس:لعنت به این فیش های لعنتی/مقایسه فیش حقوقی آتش نشان با فوتبالیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تلخی ها و غم های این حادثه بسیار است و تا سالها همراهمان خواهد ماند. اما این رویداد تاسف بار نکته مثبتی هم داشت؛این که آتش نشانهای جان فشان، بیشتر از هر زمان دیگری مورد توجه قرار گرفتند و مشکلاتشان زیر ذره بین رفت.

لعنت به این فیش های لعنتی

به گزارش نامه نیوز ، یکی از این مشکلات حقوق اندکشان است. برای شغل پرمخاطره ای چون آتش تشانی که پای جان انسان ها در میان است و در آن فداکاری می شود، از جان گذشتگی می شود و.. تا جان انسان دیگری نجات یابد چرا باید حقوق اندکی تعلق گیرد؟

دیروز فیش حقوقی یک آتش نشان که در فضای مجازی دست به دست می چرخید بدجور توی ذوق می زد؛حقوقی که با کسر وام ها و موارد اینچنینی به حدود دو میلیون تومان در ماه می رسد و این برای چنان شغلی بسیار اندک به نظر می رسد.

قیاسش کنید با حقوق و مزایای برادران فوتبالیست لیگ برتر که نه حتی لیگ یک مشاهده می کنید که تفاوت از زمین تا آسمان است.

از رقم حقوق و قرارداد و مزایا و آبشن های فوتبالیست ها حتما خبر دارید اما احتمالا نمی دانستید مردان فداکاری که جانشان را برای نجات بخشی انسان های دیگر به خطر می اندازند درآمد سالیانه اشان به اندازه یک ماه یک فوتبالیست متوسط کشورمان هم نیست؛به خدا این انصاف نیست.

اصلا نمی خواهم بگویم به آتش نشانان هم مانند فوتبالیست ها حقوق بدهید که اگر اینگونه شود از شیر مادر هم حلال ترشان است اما کاش به آنها بیشتر توجه شود و حقوقشان در اندازه ای که فکر و ذکر عقب افتادن افساط وام و... را نداشته باشند افزایش یاید؛همین.

نکته: بیشترین تأثیر افراد خوب زمانى احساس مى شود كه از میان ما رفته باشند./ امرسون

*این مطلب در روزنامه دیروز ، یکشنبه سوم بهمن ماه در خبر ورزشی منتشر شده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها