کد خبر: 427957
تاریخ انتشار :

چهار جاذبه توریستی بی نظیر آسیا | از «معبد تاین هو» و «دره جیوژایگو» تا «باغ استوایی» و «تاکسی پرنده» +عکس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جاذبه های آسیایی, آسیا, تور چین, تور مالزی, تور پاتایا, تور دبی, دره جیوژایگو, دره جیوژایگو چین, باغ استوایی نونگ نوچ, باغ نونگ نوچ, نونگ نوچ, باغ استوایی نونگ نوچ پاتایا, باغ استوایی پاتایا, تور پاتایا, سفر به پاتایا, جاذبه های پاتایا, تاکسی پرنده دبی, تاکسی پرنده, تاکسی پرنده دبی عکس, دبی, تور دبی, تور دبی تاکسی پرنده, مالزی, تور مالزی, سفر به مالزی, معبد تیان هو مالزی, تور معبد تیان هو مالزی, معبد تیان هو, مالزی تیان هو, معبد تیانهو, عکس معبد تیان هو, معبد تیان هو عکس,عکس باغ استوایی نونگ نوچ

معبد تیان هو مالزی

به گزارش نامه نیوز،مسافران در سفر خود به کوالالامپور بخش کوچکی از چین را در این شهر خواهند یافت. این معبد یکی از بزرگترین معابد چینی هاست که در جنوب آسیا قرار گرفته و توسط انجمن چینی ها در مالزی گشوده شد. این بنا یکی از بهترین نمونه‌های معماری چین است، پاگودایی (معابد طبقه‌ای مخصوص معماری چین) 4 طبقه که با کاشی‌های نارنجی، به افتخار «تین هو» خدای دریا با چشم‌اندازی خیره کننده از کوالالامپور ساخته شده است. این معبد مکانی معروف برای برگزاری مراسم ازدواج است که سالانه قریب 5000 زوج برای برگزاری مراسم به دفتر ازدواج آن مراجعه می‌کنند.
دره جیوژایگو چین این دره که به سرزمین پریان نیز شناخته شده ,دارای آبشارهای زیاد، کوه‌های آهکی پوشیده از برف و دریاچه های فیروزه‌ای، آبی و سبزی است که شفافیت و ذلالی آن‌ها، عمق دید راا تا کف دریاچه افزایش می‌دهد. پانداهای بزرگ چینی در این دره زندگی می کنند، اما به دلیل وسعت دره شانس دیدن آن‌ها بسیار پایین است.
باغ استوایی نونگ نوچ در پاتایا
اگر تصمیم دارید از شلوغی شهر به جایی پر از آرامش و سکوت پناه ببرید.باغ نونگ نوچ بهترین گزینه است. اینجا که پارکی موضوعی است و در آن رستوران , کافه و نمایش های فرهنگی هنری وجود دارد.گشت و گذار در این پارک شبیه سفر کردن به دور دنیاست باغ فرانسوی قرن هفدهمی، باغ‌ انگلیسی، باغ‌هایی به سبک رنسانس و از آن‌ها جالب‌تر باغ‌های مخصوص گونه‌های گیاهی مثل باغ ارکیده، باغ‌ نخل‌های استوایی، بُنسای و حتی باغ کاکتوس‌های مکزیکی، همه از زیبایی های بی بدیل باغ استوایی و جاذبه ی پاتایا می باشند. در این باغ انواع گل های زیبای استوایی در کنار مجسمه های خاص وجود دارد. .به گفته ی بسیاری از توریست ها، برای رفتن به این پارک زیبا، حداقل به یک نیم روز و شاید حتی بیشتر نیاز داشته باشید.
تاکسی های پرنده دبی دبی در اکثر اوقات سال هوایی گرم دارد که این خود رفت و آمد در دبی را کمی کسل کننده می کنند حال تصور کنید در این زمان باید در ترافیک های طولانی هم بمانند. در سال ۲۰۱۷ مسئولین شهر دبی اعلام کردند که به زودی در دبی وسیله ی نقلیه ی تازه و بی همتایی آغاز به کار خواهد کرد. تاکسی های پرنده در واقع هواپیماهای کوچک و تک سرنشین هستند که این قابلیت را دارند که با سرعت و با بهترین امکانات و کیفیت، علاقه مندان را در شهر جا به جا می کنند. گفته شده که این هواپیماها تنها به اندازه ی یک اتومبیل معمولی فضا برای پارک نیاز دارند. این هواپیماهای بی نظیر را شرکتی چینی به نام اهانگ ساخته و نام محصولش را نیز اهانگ ۱۸۴ نامیده است. این شرکت دقیقا با توجه به نیاز راه و ترابریِ دبی شروع به ساخت این هواپیما کرده و خبر داده است که در ماه ژوئیه ی ۲۰۱۷ این تاکسی ها در دبی به پرواز در خواهند آمد و عمومی می شوند.
منبع: آفتاب

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها