کد خبر: 575639
تاریخ انتشار :

جدیدترین عکس نگار جواهریان

جدیدترین عکس نگار جواهریان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون است. نگار جواهریان از جمله بازیگران حرفه ای سینماست. نگار جواهریان همسر رامبد جوان است. از بازی های زیبای نگار جواهریان به فیلم یه حبه قند می توان اشاره کرد.

زندگینامه نگار جواهریان
نگار جواهریان بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در 22 دی ماه 1361 در تهران متولد شد. به گفته خودش ، او بازیگری را از 14-13سالگی که به مدرسه هنر و ادبیات کودکان و نوجوانان می رفت یادگرفت و در 15سالگی با رفتن روی سن تئاتر شهر ، کار خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد و سپس در رشته طراحی صحنه دانشگاه هنر و معماری تحصیلات خود را ادامه داد.
دنیای بازیگری نگار جواهریان
نگار جواهریان بازیگری است که هم در عرصه تلویزیون و هم سینما و تئاتر فعال است و از اوایل دهه هشتاد با فیلم «من ترانه پانزده سال دارم» از رسول صدر عاملی و سپس «خوابگاه دختران» اثر محمدحسین لطیفی پا به سینمای حرفه ای گذاشت. جواهریان در بیشتر فیلم هایی که بازی کرده است، نقش های مکمل و یا فرعی را داشت.
درخشش نگار جواهریان در زیر تیغ
نقطه عطف کارنامه بازیگری او، سریال «زیر تیغ» به کارگردانی محمدرضا هنرمند است که در این سریال با بازیگران بزرگی چون پرویز پرستویی و فاطمه معتمد آریا هم بازی بود. اوج بازیگری جواهریان فیلم «طلا و مس» محسوب می شود که به خاطر بازی در این فیلم بسیار مورد توجه قرار گرفته و برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از جشنواره فیلم فجر شد.
او که از سال 77 کار خود را آغاز کرد، در فیلم هایی نظیر:«قدمگاه» محمدمهدی عسگرپور (1382)، «چند تار مو» ایرج کریمی (1382)، «خوابگاه دختران» محمدحسین لطیفی (1383)، «پابرهنه در بهشت» بهرام توکلی (1384)، «جعبه موسیقی» فرزاد مؤتمن (1386)، «نسل جادویی» ایرج کریمی (1385)، «اینجا بدون من» بهرام توکلی (1389)، «یه حبه قند» رضا میرکریمی (1389)
«هیچ» عبدالرضا کاهانی (1388)، «طلا و مس» همایون اسعدیان (1387)، «کتاب قانون» مازیار میری (1387)، «تنها دو بار زندگی می کنیم» بهنام بهزادی (1386)، «صد سال به این سال ها» سامان مقدم (1386) و سریال هایی چون:«زیر تیغ» محمدرضا هنرمند (1385)، «کلاه قرمزی 90» ایرج طهماسب (1390) ایفای نقش کرده است.
ازدواج نگار جواهریان
بر اساس تازه ترین اخبار منتشر شده در کانال تلگرام کافه سینما رامبد جوان و نگار جواهریان جشن عروسی خود را با حضور برخی از بازیگران و سینماگران در کشور یونان برگزار کردند.
رامبد جوان در پیامی قابل تامل خبر ازدواجش با نگار جواهریان را در برنامه سه ستاره احسان علیخانی اعلام کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها