کد خبر: 581326
تاریخ انتشار :

احسان حاج صفی پدر شد+عکس

احسان حاج صفی پدر شد+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

احسان حاج صفی بازیکن جوان فوتبال کشورمان است. احسان حاج صفی در لیگ برتر ایران بازی می‌کند. احسان حاج صفی کاشانی است و فرزند کویر؛ احسان حاج صفی طرفداران بسیاری دارد.

احسان حاج صفی (متولد 6 اسفند 1368 در کاشان) هافبک فوتبال اهل ایران و کاپیتان تیم ملی است. او هم اکنون عضو باشگاه المپیاکوس یونان است. حاج صفی به همراه سپاهان اصفهان در لیگ قهرمانان آسیا 2007 به مقام نایب قهرمانی دست یافت. وی همچنین در هر دو بازی سپاهان در جام باشگاه های جهان 2007 برای این تیم به میدان رفت. او از آکادمی سپاهان رشد کرده است.

ازدواج احسان حاج صفی

احسان حاج صفی که با انتقال قریب الوقوع به سوپرلیگ یونان در آستانه ایجاد تغییری مهم در شرایط حرفه ای اش است در زندگی شخصی نیز فصل جدیدی را آغاز کرد.

ترک سپاهان و حضور قریب الوقوع در سوپرلیگ یونان تنها خبر مهم پیراهن احسان حاج صفی در روزهای اخیر نیست بلکه به موازات تغییراتی که در شرایط حرفه ای این بازیکن ملی پوش در حال وقوع است در زندگی شخصی او هم یک اتفاق بسیار مهم افتاد.

عشق به پرسپولیس

هیچ وقت استقلالی یا پرسپولیسی نمی شوم و اگر در ایران باشم، فقط برای سپاهان بازی می کنم البته این را هم بگویم که از بچگی پرسپولیسی بودم ولی مصلحت بود به این تیم نروم.

بازی احسان حاج صفی مقابل تیم اسرائیل

احسان حاج صفی بازیکن فوتبال که به دلیل بازی برای یک باشگاه فوتبال اسرائیلی از لیست تیم ملی خط خورده بود، سرانجام برای بازی های مقدماتی جام جهانی به این تیم فرا خوانده شد. اما مسعود شجاعی، بازیکن دیگری که در همین وضعیت بود، ظاهراً در محرومیت باقی ماند.

احسان حاج صفوی با انتشار متنی از اقدام خود احضار ندامت کرد و به بازی های ملی برگشت اما مسعود شجاعی زیر بار نرفت و از بازی های ملی محروم شد !

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها