کد خبر: 581589
تاریخ انتشار :

واکنش علیرضا بیرانوند به ساخت مجسمه‌‌اش+عکس

واکنش علیرضا بیرانوند به ساخت مجسمه‌‌اش+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال کشورمان است. علیرضا بیرانوند اهل لرستان است. علیرضا بیرانوند در تیم پرسپولیس به اوج دوران حرفه ای اش رسید. علیرضا بیرانوند قبل از پیوستن به تیم پرسپلیس، در تیم نفت تهران بازی می کرد.

بیوگرافی علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند (زادهٔ ۳۰ شهریور ۱۳۷۱، سرابیاس) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در باشگاه فوتبال پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند. بیرانوند برای نخستین‌بار با تیم پرسپولیس به قهرمانی لیگ دست پیدا کرد.

چکیده ای از بیوگرافی علیرضا بیرانوند

نام کامل: علیرضا صفر بیرانوند

زمینه فعالیت: فوتبالیست

تولد: ۳۰ شهریور ۱۳۷۱

زادگاه: سرابیاس، خرم‌آباد، ایران

قد: ۱٫۹۵ متر

پست: دروازه‌بان

تاریخ تولد

با نام کامل «علیرضا صفر بیرانوند» فرزند مرتضی، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم‌آباد مرکز استان لرستان است. علیرضا بیرانوند در خانواده‌ای پرجمعیت رشد کرد، خانواده‌ای که از نظر مالی زیر طبقه متوسط محسوب می‌شد و علیرضا به همین دلیل مجبور به ترک تحصیل شد تا کار کند و کمک خرج خانواده باشد. به همین دلیل او مجبور بود تمرین فوتبالش را از پدر مخفی کند و یک بار که پدرش متوجه شد از ترس عصبانیت چند روز به خانه نرفت!

سختی های قبل از مشهور شدن

علیرضا بیرانوند بارها در مصاحبه‌هایش گفته که وقتی برای ادامه فوتبال به تهران آمد، در کارواش و پیتزافروشی کارگری کرده و با سختی به این مرحله رسیده است. او که در سن ۲۰ سالگی ازدواج کرد و دو فرزند دارد و همیشه گفته نان‌آور ۱۵ خانواده است. دعوای او بر سر طلبش از نفت که کار را به دادگاه هم کشاند به گوش همه رسید و علیرضا بیرانوند در تمام مصاحبه‌هایش روی این مسئله تأکید کرده که خرج اعضای خانواده با اوست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها