کد خبر: 581697
تاریخ انتشار :

جوانی‌های نصرالله رادش در «ساعت خوش»+عکس

جوانی‌های نصرالله رادش در «ساعت خوش»+عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

نصرالله رادش برای مخاطبان تلویزیون چهره شناخته شده ای است. نصرالله رادش یکی از بازیگران مطرح فیلم ها و مجموعه های طنز سینما و تلویزیون ایران است. نصرالله رادش تا کنون در سريال‌های طنز متعددی به ایفای نقش پرداخته است. نصرالله رادش طرفداران بسیاری دارد.

نصرالله رادش متولد 12 آذر 1345 در آبادان، بازیگر است.

فوق ديپلم تئاتر دارد، تا سن 14 سالگی آبدان بود و با شروع جنگ در سال 59 به تهران مهاجرت کردند شروع طوفانی در تلویزیون داشت ولی بعدها به خاطر شغل دوم از بازیگری کمی دور شد.

خانوادگی و بچگی

پدر و مادرش اهل بهبهان خوزستان هستند، در یک خانواده 9 نفری با 7 بچه بدنیا آمد که خودش فرزند آخری است، از بچگی شکمو هست و می گوید الانم هست.

شروع فعالیت

من يك دوره دو ساله را در زمینه بازیگری گذراندم، از سال 68 تا 70 در فرهنگسرای نياوران تئاتر كار كردم، فوق ديپلم تئاتر را هم گرفتم كه آقاي مديري من را انتخاب كردند و شروع به همكاری كرديم. شروع كار هنری ام با همكاري مهران مديری رقم خورد، بعد از مجموعه پرواز 57 در سال 1372 و ساعت خوش در سال 73 سومين همكاری ام با ايشان است.

علت کم کاری و علاقه به بازیگردانی

من بازیگردانی را خیلی دوست دارم. اما قبلنا یک مدلی بودم که نمی‌ دانم اسمش را بگذارم تنبلی یا نداشتن روابط عمومی خوب؛ آن اوایل خیال می‌ کردم اگر بازیگری خوب باشد همین کافی است و خودشان می‌آیند دنبالش، اما این‌طور نبود. بازیگر خودش باید دنبال نقش برود، اما من زیر بار این قاعده نمی‌ رفتم شاید یکی از دلایل کم‌کاری‌ام هم همین است بلد نیستم با ارتباطات برای خودم کار بتراشم، اصولا انسان سمجی نیستم.

فرزند و علت طلاق

او ازدواج کرد و صاحب فرزند پسری بنام پرهام است. اما 8 سال بعد از همسرش جدا شد می گوید : همسر سابقم می گفت که هنوز هم می بینمش فکر میکنه حرف حرف خودمه، اما اصلا اینجوری نیست، در مورد زمان طلاق می گوید : من خیلی بهش وابسته بودم وقتی که تصمیم گرفت با من زندگی نکنه خیلی داغون شدم.

ازدواج دوم

نصرالله رادش بالاخره عکس همسر دوم خود را منتشر کرد، وی که علاقه ای به انتشار تمام رخ همسر دومش ندارد، در پستی برای همسرش نوشت : خدايا قدرشناسی را بمن هديه بنما️…

هنرهای دستی

کلا از قدیم به کارها و هنرهای دستی علاقه زیادی دارم. خودم هم یک کارهایی در این زمینه می کنم، مثلا صورتک سازی با گل و سفال را خیلی دوست دارم و همین الان هم انجام می دهم، زمان دانشجویی با خمیرهایی که از وسط نان در می آوردیم هم مجسمه و صورتک درست می کردم. بعدها این کار را جدی تر ادامه دادم. الان با خمیر گل چینی و گل سفال کار می کنم و کارهایم را به این و آن هدیه می دهم، رادش بخشی از فعالیت هایش صرف تدرس بازیگری و تئاتر می شود.

شهرت

او محبوب ترین ستاره ساعت خوش در سال 74 بود در سال 1385 در سریال باغ مظفر مهران مدیری در نقش حیف نون دوباره درخشید و با دیالوگ هایش سال ها لفظ حیف نون را وارد صحبت های عامیانه مردم و طنز روزه مره آنها کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها