کد خبر: 582435
تاریخ انتشار :

تیپ جذاب الهه حصاری در کنار مادرش + عکس

تیپ جذاب الهه حصاری در کنار مادرش + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

الهه حصاری بازیگر جوان و خوش آتیه‌ای است که تا کنون در سريال‌ها و فیلم‌های متعددی به ایفای نقش پرداخته است. الهه حصاری از جمله بازیگرانی است که در انتخاب نقش، حساسیت ویژه‌ای به خرج می‌دهد. الهه حصاری وی تا کنون ازدواج نکرده است و مجرد می‌باشد. الهه حصاری حدود هشت سال است نوشابه و نان سفید نخورده‌!
الهه حصاری متولد ۱۸ مرداد ۱۳۶۹ در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل رشته زبان نگلیسی در مقطع لیسانس و فوق دیپلم تربیت بدنی است، دوخواهر دارد، از ورزشکاران حرفه ای هوازی بوده، از بازیگران جوانی آینده داری است که با سن کم تدریس یوگا نیز می‌کند.
شروع فعالیت و بازیگر شدن
علاقه اش به بازیگری او را به کلاس های بازیگری کشاند، آشنایی اش با ابراهیم وحیدزاده کارگردان خیلی زود او را حرفه ای وارد کار سینمایی کرد و در اولین فیلم اش بنام تاکسی نارنجی در سال ۸۷ جلوی دوربین این کارگردان رفت.

تحصیلات : الهه حصاری لیسانس زبان انگلیسى و فوق دیپلم تریبت بدنى می باشد وی،در دوره دبیرستان در گروه‌های تئاتر دبیرستان شرکت داشته و دوره کلاسهای بازیگری مؤسسه فرهنگی هنری چهره‌های ماندگار را با کسب رتبه ممتاز پشت سر گذاشته است.

اولین حضور وی در سینما سال ۸۶ در فیلم نطفه شوم بود.

وی تاکنون در چندین اثر سینمایی حضور داشته است. وی همچنین در مجموعه شوخی کردم و در حاشیه مهران مدیری هم به ایفای نقش پرداخته است. وی در سریال هشت و نیم دقیقه که ایام پاییز ۹۵ از شبکه دو پخش میگردد در نقش یلدا حضور دارد و می توان گفت این اولین مجموعه تلویزیونی وی می باشد که در آن به عنوان یکی از کاراکترهای اصلی داستان حضور دارد.

تدریس در آموزشگاه هومن سیدی

وقتب الهه حصاری در یکی از جشن های حافظ هومن سیدی را دید، هومن سیدی وقتی متوجه شد که او یوگا آموزش می دهد. به الهه حصاری هم پیشنهاد داد تا در این آموزشگاه هم تدریس کن

عطر باز حرفه ای

الهه حصاری در این مورد می گوید: من خیلی عطر دوست دارم. برند مورد علاقه من هم لانکوم و جی وان چی هست. دیور را هم دوست دارم و هر محصول جدیدی که تولید می شود را دوست دارم که داشته باشم. علاقه ام به عطر آن قدر است که شاید حتی بشود گفت عطرباز هستم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها