کد خبر: 583573
تاریخ انتشار :

آزیتا ترکاشوند و شعر عبرت آموز! + عکس

آزیتا ترکاشوند و شعر عبرت آموز! + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

آزیتا ترکاشوند بازیگر خوب کشورمان است. آزیتا ترکاشوند طرفداران بسیاری دارد. آزیتا ترکاشوند تا کنون در فیلم‌های سینمایی و سريال به ایفای نقش پرداخته است. آزیتا ترکاشوند بازیگر کم‌کاری است. آزیتا ترکاشوند متولد 30 خرداد 1359 در بروجرد، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته ادبیات فارسی است، سفیر انجمن معلولین شهرستان ملارد نیز می باشد و با فریبا ترکاشوند دیگر بازیگر ایرانی نسبتی ندارد.

کلاس بازیگری

دوره های بازیگری را در آموزشگاه هنری زیر نظر رسول ملاقلی پور و رویا افشار طی کرد و کارش از روی صحنه با اتودهای نمایش شروع شد.

شروع + شهرت

سریال طبقه دوم در سال 84 اولین تجربه بازیگری اش در تلویزیون بود سپس با فیلم های ارتباط خانوادگی سال 89 و فیلم فرشتگان قصاب سال 1391 وارد سینما شد.

آرزوی بازی کنار پرستویی

بازی خودم را در فیلم سینمای م نو زیبا در سال 1390 بکارگردانی فریدون حسن پور را بخاطر تسلط خودب کارگردان و تکنیک بالای آن دوست دارم.

مهمترین از همه اینکه آرزو داشتم در مقابل پرویز پرستویی بازی کنم که به لطف خدا در این فیلم این آرزو برآورده شد.

راز جوان + رژیم

من واقعا تا به این سن رسیدم چیزی بنام رژیم غذایی را درک نکردم، در طول روز 12 - 13 وعده غذایی با حجم کم می خورم تا وزنم کنترل بشه و اذیت نشم.

دوران کودکی ام

دوران کودکی من تو خونه بسیار مظلوم، آروم و صبور، طوری که خانواده نگران بودن نکنه افسردگی دارم، بعد مدرسه اینقد شیطون بودم طوری که هفت زنگ پشت در کلاس بودم یا همیشه تو حیاط بودم یا از کلاس اخراج می شدم.

کاراته کار حرفه ای

از دوره دبیرستان بسکتبال شروع کردم و عضو تیم مدرسه بودم بعد در سن 19 سالگی کاراته در سبک گوجوریو رو شروع کردم و بعدا ورزش تیاریکس، و بدنسازی و شنا رو ادامه دادم. خانوم ترکاشوند کمربند مشکلی کاراته دارند.

خانواده

از 12 سالگی به تهران مهاجرت کردند، پدرش نظامی بود و یک خواهر و یک برادر دارد که برادرش مدتی پیش فوت کرده است.

ازدواج

تابحال هیچ خبر و عکسی از ازدواج وی منتشر نشده و بنظر می آید خانوم بازیگر 38 ساله هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها