کد خبر: 583992
تاریخ انتشار :

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، امین حیایی متولد 19 خرداد 1349 در تهران، بازیگر است. او دانشجوی انصرافی رشته کامپیوتر ، دیپلمه ریاضی و فیزیک است. امین حیایی تا به حال 2 بار ازدواج کرده و یک پسر دارد. او در کنار بازیگری خواننده نیز بوده و به کافه داری نیز مشغول است. امین حیایی با داوری در مسابقه عصر جدید این روز ها حسابی جنجال ساز شده و محبوبیت خاصی بین مردم پیدا کرده است . پسر امین حیایی نیز به بازیگری مشغول است .

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

مرگ تلخ خواهر امین حیایی

امین حیایی در بیمارستان شهدای تجریش متولد شد، پدرش شغل آزاد داشت و مادرش معلم بود. یک برادر کوچکتر از خود به نام امید دارد و تنها خواهر او نیز در سال 1370 فوت کرده است.

شروع فعالیت از سربازی

بعد انصراف از دانشگاه به خدمت سربازی رفته و در مرکز هنرهای نمایش عقیدی سیاسی نیروی هوایی ارتش مشغول به خدمت شد. از همان جا هم بود که حیایی کارهای هنری خود را آغاز کرد.

سال 1370 در 21 سالگی زمانی که بازیگر تئاتر کودکان بود توجه ثریا قاسمی بازیگر سرشناس سینما را را جلب کرد. در همان سال با معرفی قاسمی به فیلم 2 همسفر رفت و بدین ترتیب اولین بار جلوی دوربین قرار گرفت.

این فیلم اما به علت زمینه سیاسی به موقع اکران نشد. تا اینکه در سال 1371 در فیلم 2 روی سکه بازی کرد و با پخش آن سرانجام دیده شد.

اولین بار با سریال آپارتمان در سال 71 - 72 وارد قاب تلویزیون شد. چهره اش در سال 79 با سریال همسایه ها شناخته تر شد و در ادامه با شمس العماره، کلاه پهلوی و گرفتن سیمرغ بهترین بازیگر مرد در سال 86 برای فیلم شب به شهرت رسید.

امین حیایی و همکاریش با شریفی نیا

حیایی در مورد همکاری با شریفی نیا می گوید: «در تمامی سالهای فعالیتم مدیون محمدرضا شریفی نیا هستم، ما در کنار هم فیلم های موفقی را کار کردیم؛ خیلی ها می گویند با او کار نکن اما من با او نون و نمک خوردم.»

ازدواج اول و طلاق امین حیایی

امین حیایی در سال 1371 در 22 سالگی با مونا بانکی پور بازیگر ازدواج کرد. با وجود به دنیا آمدن یک پسر به نام دارا حیایی، رابطه این زوج هنری در یکسال به جدایی و طلاق ختم شد.

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

او در این باره چنین می گوید: «اوایل جدایی سر حضانت دارا دچار مشکل شدیم ولی هر چه جلوتر رفتیم او فهمید من دارا را دوست دارم، منم حضانت پسرمان را به همسر سابقم دادم.این را هم بگویم که ایشان واقعا برای دارا زحمت کشید.»

همسر اول امین حیایی

ازدواج مجدد با نیلوفر خوش خلق

بعد از گذشت حدود 4 سال از ازدواج نخست، در جریان فیلمبرداری یکی از فیلم هایش با نیلوفر خوش خلق دوست شد و در نهایت با یکدیگر ازدواج کردند.

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

نیلوفر خوش خبق

خوانندگان مورد علاقه

از خوانندگان احسان خواجه امیری را خیلی دوست دارم. البته امیر تاجیک هم صدای خوبی دارد و محسن چاوشی را نیز در سنتوری شناختم اما تا کنون کار زنده از ایشان ندیده ام.

بازیگران خارجی مورد علاقه

در میان بازیگران خارجی کارهای آل پاچینو را خیلی دوست دارم.برد پیت و تام کروز هم هستند که واقعا روی فیلم هایشان زحمت کشیده و انرژی صرف می کنند.

خوانندگی

«در کنار بازی، کلاس های بازیگری راه انداخته ام، در واقع یک موسسه فرهنگی هنری داریم که هدفمان استعدادیابی است در کنار آن در عرصه موسیقی نیز چند قطعه ای هم خوانده ام.» امین حیایی نوازنده چیره دست گیتار نیز می باشد.

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

امین حیایی داور عصر جدید

امین حیایی در زمستان سال 97 با برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی جزو 4 داور برنامه در کنار دکتر بشیر حسینی ، رویا نونهالی و آریا عظیمی نژاد حضور دارد.

کافه داری

حیایی و همسرش نیلوفر خوش خلق چند سالی است که با راه اندازی کافی شاپی زیبا و پرطرفدار به نام کافه وانیل در تهران، به جرگه هنرمندان کافه دار پیوسته اند.

بیوگرافی نیلوفر خوش خلق

نیلوفر خوش خلق متولد 24 خرداد 1351 در آبادان، بازیگر است. اولین بار با حمایت همسرش امین در سال 1377 کنار او در سریال روزگار جوانی بازی کرد؛ سپس در سال 79 با فیلم مونس وارد سینما شد و در حال حاضر نیز گه گداری به بازی در سینما می پردازد

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

بیوگرافی مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی

مونا بانکی پور همسر سابق امین حیایی و مادر پسرش به نام دارا است که اکنون درخانواده پدرش و همراه با نیلوفر خوش خلق زندگی میکند. مونا بانکی پور یکی از چهره هایی که شاید برای شما ناآشنا باشد اما عکس هایش را درکنار بازیگران مطرح دیده باشید میتوان به مونا بانکی پـور اشاره کرد.

این خانم همسر یکی از بازیگران مطرح تلویزیون و سینما به نام امین حیایی است. تصاویر مونا بانکی پـور با امین حیایی در فضای اینترنت موجود می‌باشد اما اطلاعات چندانی از این دو نفر که چه ارتباطی باهم دارند نمی‌تواند یافت.

دارا حیایی پسر امین حیایی امسال دریک فیلم به همراه پدرش به نقش آفرینی پرداخته است.در روز اکران فیلم شعله ور با بازی دارا حیایی, مادرش مونا بانکی پور «همسر سابق امین حیایی» نیز به تماشای این فیلم نشست.

همانگونه که میدانید در حال حاضر امین حیایی با همسرش نیلوفر خوش خلق زندگی میکند. اما جالب است بدانید که این بازیگر خوش قیافه ی سینما قبل از آشنایی با نیلوفر خوش خلق، یک‌بار ازدواج کرده بوده است و همسرش نیز مونا بانکی پـور بوده است. این ازدواج چندان طول نکشیده است و این دو از هم جدا شده اند.

گرچه امین حیایی بازیگر بسیار خوبی است اما همسر سابقش خیلی دراین عرضه به کار گرفته نشده است. مونا بانکی پـور فقط در سریال خوب و بیدار ایفای نقش کرده است که نقش همسر دانیال حکیمی را بازی کرده است. این بازیگر زن در فیلم سینمایی خانه ای در شن نیز بوده است اما بعد ازآن به دلایل مشکلاتی که خودش آنرا عنوان کرده است، دیگر به بازیگری ادامه نداده است.

حاصل ازدواج امین حیایی و مونا بانکی پور پسری به نام دارا است که احتمالا اسمش را نشیده باشید و یا کمتر شنیده باشید. در فضای مجازی تصاویری از حیایی و پسری منتشر شده است که سوال های زیای را برای طرفدارانش ایجاد کرده است. این پسر که متولد سال 1375 است به همراه مادرش زندگی می‌کند.

مونا بانکی پور فرزند فرزانه داوری از بازیگران قبل انقلاب است که بعد از پیروز شدن انقلاب در چند فیلم به ایفای نقش پرداخته است و سپس بازیگری را کنار گذاشته است.

مونا بانکی پور در خصوص سوال درباره این که چرا از بازیگری فاصله گرفته است اینچنین پاسخ می‌دهد: من با خودم فکر کردم و دیدم که بهتر از جای خودم رو با جوون ترها بدهم. اینطوری در حقشون اجحاف نکردم.او در خصوص گذشته ی خود ترجیح داد سکوت کند: راستش را بخوهید نمیخام در خصوص اشتباهاتم در گذشته صحبت کنم. هر انسانی جایز الخطاست و من از این ام مستثنی نیستم. رو به جلو حرکت می‌کنم و امید به آینده دارم.

شروع خدمت سربازی امین حیایی

پس از گرفتن دیپلم ضمن خدمت سربازی در مرکز هنرهای نمایشی عقیدتی سیاسی نیروی هوایی فعالیتش را آغاز کرد سپس درسال 1370 در تئاتر کودکان که به کارگردانی ثریا قاسمی بود به ایفای نقش پرداخت

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

امین حیایی و عشق و عاشقی با دوست دخترا

۲۳ سالم بود ازدواج کردم. علاقه است؛ جوانی است و عاشق شدن …من از بچگی عاشق پیشه بودم اما همیشه در عشق شکست میخوردم من با هر شخصی دوست می‌شدم میخواستم بگیرمش و فکر می‌کردم این زن آینده من است از ۱۸ سالگی به بعد دیگر جدی‌تر شدم و روابط برایم مهمتر شد و دنبال کیس مناسب برای ازدواج بودم

دارا حیایی پسر امین حیایی و مونا بانکی‌پور یکی از بازیگران فیلم «شعله‌ ور» به کارگردانی حمید نعمت‌الله است.

او در این فیلم برای نخستین بار کنار پدرش جلوی دوربین رفته است.عکس زیر را دارا حیایی از مراسم اکران خصوصی فیلم «شعله ور» در فضای مجازی منتشر کرده است.

مونا بانکی پور مادر اصلی دارا حیایی

امین حیایی در آغوش همسر اول و دومش + عکس

او در این عکس کنار مادرش مونا بانکی‌پور دیده می‌شود. امین حیایی پیش از این با انتشار ویدئویی کوتاه توضیح داده بود که نیلوفر خوش‌خلق مادر دارا حیایی نیست.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها