کد خبر: 584659
تاریخ انتشار :

عکس جذاب حدیثه تهرانی

عکس جذاب حدیثه تهرانی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حدیثه تهرانی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. حدیثه تهرانی در سريال متعددی به ایفای نقش پرداخته است. حدیثه تهرانی در یکی از مصاحبه‌هایش گفته است از بچگی عاشق بازیگری بودم و این حرفه را بسیار دوست داشتم و رسیدن به آن را جزء مهمترین اهداف زندگی خود می‌دانستم. حدیثه تهرانی بازیگر خوبی است.

حدیثه تهرانی متولد سال ۱۳۶۳ در تهران و در محله نارمک است ، یک خواهر بزرگتر از خود دارد که در خارج از ایران مشغول به تحصیل می باشد ، لیسانس مامایی دارد و یک دوره بازیگری هم در کلاسهای آزاد بازیگری گذرانده ، به دلیل تشابه اسمی اش با خانم هدیه تهرانی مدتی شایع شده بود که ایشان خواهر هدیه تهرانی هستند که این موضوع صحت ندارد، وی تا کنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریالهای به کجاچنین شتابان ، خوش نشینها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است.

حدیثه تهرانی هنوز خود را در این حرفه اول راه می‌داند و می‌گوید که جایگاه خودش را پیدا نکرده است و در نقش مورد نظر خودش به ایفای نقش نپرداخته است. این بازیگر هم اکنون سریال «معراجی‌ها» را به کارگردانی «مسعود ده نمکی» را روی آنتن شبکه یک سیما دارد و در «برابر با اصل» نیز بازی کرده است.

حدیثه تهرانی چندین سال است با کیان مقدم (موزیسین) ازدواج کرده و متاهل می باشد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها