کد خبر: 585476
تاریخ انتشار :

عکسی خاص از سیما تیرانداز

عکسی خاص از سیما تیرانداز
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیما تیرانداز بازیگر قدیمی و شناخته شده کشومران است. سیما تیرانداز تا کنون بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشته است. سیما تیرانداز طرفداران بسیاری دارد. سیما تیرانداز متولد سال 1349 در تهران از بازیگران تئاتر و سینمای ایرانی است. سیما تیرانداز کارشناسی ارشد کارگردانی و بازیگری از دانشکدۀ سینما و تئاتر دارد. سیما تیرانداز همسرسابق ناصر هاشمی و همسر کنونی مجید جوزانی است و یک پسر به نام رایان دارد. او با بازی در نقش کوتاهی در فیلم هامون ساخته داریوش مهرجویی به سینما آمد و سپس در فیلم بانو ساخته دیگر داریوش مهرجویی بازی کرد. اما سایه های هجوم فرصت مناسبی برای هنرنمایی او بود که برای بازی در همین فیلم نامزد جایزه بهترین بازیگر زن از یازدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

ازدواج اول

سیما تیرانداز در سال 1374 وقتی 23 ساله بود با ناصر هاشمی (بازیگر) ازدواج کرد، این دو در سال 1372 در بازی های تئاتر با هم آشنا شدند. این زندگی اما در سال 1382 به جدایی ختم شد.

ازدواج دوم

خانم تیرانداز برای بار دوم با آقای مجید جوزانی ازدواج کرد و از وی صاحب پسری بنام آریانا 11 ساله است، آقای جوزانی سابقه بازیگری در دهه هشتاد رو دارد.

شهرت با انیس

بیشتر شهرت خانم تیرانداز از سال 1388 با سریال ستایش در نقش انیس شروع شد که در هر سه فصل این مجموعه حضور موفق و توام با تحسین منتقدان را داشت. بازی در سریال دودکش سال 1392 از دیگر کارهای بیادماندی ایشان می باشد.

نوازندگی و خوانندگی

خانوم بازیگر، موسیقی و نواختن پیانو را خیلی دوست دارد. حتی زمانی برای حضور در کنسرواتوار اتریش تمرین میکرده که برود آنجا و موسیقی بخواند اما مسیر زندگی اش یک باره تغییر کرد و وارد فضای بازیگری و بعد هم کارگردانی شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها