کد خبر: 586125
تاریخ انتشار :

جدیدترین استایل هادی کاظمی + عکس

جدیدترین استایل هادی کاظمی + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هادی کاظمی بازیگر جوان و پرکار سینما و تلویزیون است. هادی کاظمی از پس ایفای نقش‌های متفاوت به خوبی بر می‌آید. هادی کاظمی بیشتر به عنوان یک بازیگر طنز شناخته می‌شود. هادی کاظمی بازیگر خوبی است. هادی کاظمی متولد 13 آبان 1355 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است، سه برادر بنام های مهدی، حامد و توحید دارد، مادرش مدت هاست فوت کرده، علاوه بر بازیگری رستوران داری میکند.

شروع با تئاتر

شروع کارش با تئاتر در سال 70 -71 بود او در این مدت 4 سال صرفا تمرین بازیگری می کرد، اولین تئاتر حرفه اش را در سال 74 بنام همراهان اجرا کرد.

تلویزیون و شهرت

اولین برنامه را سال 1376 با داریوش كاردان آغاز کرد و تا سال 1384 که به آشنایی با مهران مدیری و بازی در پاورچین و شب های برره برسد چندان حضور موفقی در تلویزیون و سینما نداشت. نقش تو برره در سریال شب های برره باعث مشهور شدن و محبوبیت وی شد.

کارگری در نوجوانی + خاطره

وقتی 14 سالم بود در خیابان پامنار پادو چرخکار بودم. یک نفر پاکستانی آنجا کار می‌ کرد و هی به من زور می‌ گفت مرتبا می‌گفت زود باش، عجله کن تنبل. یک روز عصبانی شدم و گفتم برو بابا افغانی. شاکی شد و تا توانست من را کتک زد.

رابطه با پدر

بهترین انسان برای من پدرم است هیچ‌ کس با این قدرت و میزان انرژی به من نزدیک نیست. وقتی در بدترین شرایط روحی هستم کافی است یک تلفن به پدرم بزنم و 2 کلمه با او صحبت کنم

خصوصیات اخلاقی

متاسفانه اصلا زرنگ نیستم، تمام تلاشم را می‌ کنم که صادق باشم به شدت هم آدم رکی هستم، زبانی تلخ اما درون مهربانی دارم. البته این خصیصه متولدین آبان‌ ماه است.

رستوران داری

او به همراه یکی از دوستانش رستوران شب های لیالی را در تهران دایر کرده و اگر گذرتان به آنجا بخورد متوجه می شوید کار رستوران داری کاظمی چیزی همسطح بازیگری اش است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها