کد خبر: 594717
تاریخ انتشار :

جدیدترین پرتره سیروان خسروی + عکس

جدیدترین پرتره سیروان خسروی + عکس
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) : سیروان خسروی خواننده مشهور پاپ است. سیروان خسروی تاکنون کنسرت های متعددی برگزار کرده. سیروان خسروی برادر زانیار خسروی است. آلبوم های سیروان خسروی علاقمندان زیادی دارد. زندگی‌نامه

برادر بزرگ‌تر زانیار خسروی (خواننده پاپ) است. سیروان خسروی در سال ۱۳۶۱ در تهران متولد شده‌است و اصالتاً کرد است. پدرش کرمانشاهی و مادرش سنندجی است. او از همان دوران نوجوانی با دیدن کارتون شیر شاه به موسیقی التون جان علاقه‌مند شد.

سیروان همراه گروه کاوه یغمایی در دو کنسرت سال‌های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ به عنوان نوازنده کیبورد در آن حضور داشت که این تنها اجراهای سیروان به عنوان نوازنده بر روی صحنه بوده‌است. مهمترین عامل در وارد شدن سیروان به عرصه موسیقی حضور و آشنا شدن وی با مراحل ضبط آلبوم (مترسک) کاوه یغمایی بوده‌است. آلبوم مترسک محرک اصلی سیروان برای شروع آهنگسازی و بیان ایده‌ها و افکار موسیقی اش بود. سیروان از سال ۱۳۷۹ در آلبوم‌های بسیاری از خوانندگان به عنوان صدابردار، ناظر ضبط، تنظیم‌کننده و آهنگساز حضور داشت تا اینکه پس از آشنایی با امید اطهری نژاد در سال ۱۳۸۰، مراحل تهیه اولین آلبوم شخصی خود با نام تو خیال کردی بری را شروع کرد و پس از اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سال ۱۳۸۴ موفق به انتشار آن شد.

فعالیت‌ها

سیروان خسروی در شهریورماه ۱۳۹۴ کنسرت «آنپلاگد(unplugged)» خود در سالن برج آزادی تهران اجرا کرد. همچنین موسیقی متن، تیتراژ آغازین و تیتراژ پایانی مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان بر عهدهٔ وی بوده‌است. او در ۲۱امین دورهٔ جشنواره موسیقی فجر حضور داشته‌است و به عنوان بهترین تنظیم‌کننده انتخاب شد.

سیروان در تابستان ۱۳۸۹ در فیلم سوت پایان نیکی کریمی در حضوری کوتاه در نقش خود ظاهر شد.

سیروان همچنین در کار تبلیغات هم حضور داشته و با برندهایی همچون اکس(AXE) همکاری داشته و هم‌اکنون با برند سان استار(Sunstar) همکاری دارد.

آلبوم‌ها
  • ۱۳۸۴ تو خیال کردی بری
  • ۱۳۸۸ ساعت ۹
  • ۱۳۹۱ جاده رؤیاها
  • ۱۳۹۵ آنپلاگد
  • ۱۳۹۶ بی مرز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها