کد خبر: 615014
تاریخ انتشار :

اولین تصاویر منتشر شده از منزل آزاده نامداری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دیدگاه های آزاده نامداری به زندگی ، مرگ و عشق و ... در گفتگویی که محمد اشعری - روزنامه نگار - در توئیت به آن اشاره کرده کاملا روشن است. در ادامه گفتگویی از وی را می خوانید که دیدگاه خود را از مرگ گفته است. نظر آزاده نامداری درباره مرگ: دوست دارید چطوری بمیرید؟ « کاش سی و هفت-هشت سال بیشتر عمر نکنم! (البته امیدوارم مامانم ناراحت نشود!) ابدا از خدا عمر طولانی نمی‌خواهم. دوست دارم در خواب بمیرم. مثل فیلم «مادر». دوست دارم وقتی می‌میرم مردم جای خالی‌ام را حس کنند. مثل آقای معدنی، مربی والیبال که همین روزها فوت کرد. او در روزهایی فوت کرد که والیبال در اوج بود و برای مردم مهم. خدا چقدر یکی را دوست دارد که در چنین روزهایی فوت می‌کند و نبودن آنها حسرت دارد. کاش من هم وقتی می‌میرم، بگویند «آخی، مرد». کاش نبودن من حس شود. به خاطر همین خواهش می‌کنم وقتی مردم، شب اول من را تنها نگذارند. »

نظر آزاده نامداری در مورد عشق آزاده نامداری در مصاحبه‌ای که به تازگی با مجله «همشهری جوان» داشته است در مورد تجربه عشقی اولش گفته است: «تجربه من از عشق اول فو‌ق‌العاده بوده و برای کسانی که چنین تجربه‌ای در زندگی‌شان نداشتند دلم می‌سوزد. عشق مثل آب حیات است. ممکن است آدم در زمان‌هایی از زندگی‌اش سکوت عاطفی داشته باشد، اما عشق یک اتفاق فوق‌العاده است. من وقتی برای اولین بار عشق را تجربه کردم، او را بیش از خودم دوست داشتم و دلم می‌‌خواست همه چیز برای او خوب باشد و اگر دو پرس غذا روی زمین وجود داشت، حتما به او می‌گفتم تو آن غذا را بخور». گزارش از چگونگی مرگ آزاده نامداری در لحظات اولیه حضور پلیس در خانه آزاده نامداری جسد در پذیرایی دیده شد و تحقیقات نشان داد مادر آزاده نامداری با توجه به تماس های بی جواب تلفن دخترش با نگرانی خود را به درخانه آزاده نامداری رسانده است و چون کلید نداشت با استفاده از چاقو که البته برخی در فضای مجازی عنوان داشتند با کارت بانکی در را بازکرده و جسد دخترش را دیده است.

سجاد عابدی در زمان مرگ آزاده نامداری کجا بود؟! در همین بررسی ها مشخص شد آزاده نامداری در خانه تنها بوده است و اثری از سجاد عابدی شوهرش و دخترکوچولویش نیست که ماموران تجسس کلانتری شهرک غرب از مادر آزاده نامداری شنیدند سجاد عابدی به همراه دختر خردسالشان 2 روز پیش به چالوس رفته اند و ازاده نامداری بخاطر مشغله کاری در این سفر همراه آنها نبوده است. البته نزدیکان این خانواده عنوان داشته اند شوهر آزاده نامداری بخاطر بیماری مادربزرگش به شمال رفته است که مورد تایید رکنا نیست اما در اصل ماجرا تغییری ایجاد نمی کند چرا که در زمان مرگ آزاده نامداری او تنها بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها