کد خبر: 618612
تاریخ انتشار :

رضا رویگری به صحنه برمی‌گردد؛ حضور در سریال طولانی تلویزیون!

حال رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون رو به بهبود است و به زودی با کار سیروس مقدم و آرش معیریان برخواهد گشت.

رضا رویگری به صحنه برمی‌گردد؛ حضور در سریال طولانی تلویزیون!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش سایت خبری تحلیلی مثلث آنلاین، رضا رویگری نامی آشنا است که در این چند سال به دلیل سکته ناگهانی، تک و توک از او کار سینمایی و تلویزیونی دیدیم. هنرمندی که درخشش حضورش در سریال "مختارنامه" بیشتر به چشم آمد و به تعبیر خودش هنوز مردم او را "کیان" صدا می‌زنند. 

هر موقع درباره "مختارنامه" با رویگری صحبت کردیم خدا را شکر می‌کرد که توانست با این ایفای نقش نوعی ادای دین به امام حسین(ع) داشته باشد؛ خوشحال است که این نقش آن‌قدر در ذهن و دل مردم جا باز کرد؛ او در این سال‌ها کمتر از قبل صحبت کرده و یا ترجیح داده است از اتفاقات خوب برای مردم بگوید تا ناراحتی‌ها و دردهایش؛ احتمالاً دوری از صحنه تئاتر و سینما و تلویزیون آن‌قدر آزارش داده که از همه‌چیز و همه‌کس دلخور است.

دروغ‌پردازی‌هایی که بارها باعثِ ناراحتی این هنرمند پیشکسوت صحنه نمایش شده و خودش از برخی رسانه‌های غیرمعتبر خواسته با این خبرهای درگذشتِ ساختگی، حال مردم را بَد نکنند؛ در عین حال  آن‌چیزی که روحیه می‌دهد و انگیزه‌اش را بالا می‌برد توجه مردم است که او را در کوچه و خیابان با کارهای ماندگارش خصوصاً "کیان" به یاد می‌آورند. این روزها مراحل بهبودی رضا رویگری به خوبی پیش می‌رود و به تعبیرِ خودش با یک عصا راه می‌رود و هرچه زودتر با کارهای خوب به صحنه هنرمندی و هنرنمایی برمی‌گردد. 

حالش بهتر شده و عصا دستش می‌گیرد تا به قولِ خودش تعادلش را حفظ کند. رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون این روزها حال و روزِ بهتری دارد و جلویِ دوربین طولانی‌ترین سریال تلویزیون هم حاضر شده است. همان سریالی که این روزها "پوریا آذربایجانی" با نام "برف بی‌صدا می‌بارد" فیلمبرداری می‌کند. او در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم  به این نکته اشاره کرد: چند قسمت از کار را در امامزاده قاسم فیلمبرداری کردیم و بعد از تعطیلات نوروز دوباره جلویِ دوربین این سریال خواهم رفت. 

او همچنین در جریان این صحبت‌هایش به حضور در دو کار دیگر هم اشاره کرد که یکی سریال جدید سیروس مقدم است؛ احتمالاً "جزیره" نام دارد و دیگری سریال "نقش خاک" آرش معیریان است که این روزها در همدان فیلمبرداری می‌‌شود. 

رضا رویگری در پایان گفت‌وگو  برای مردم در 1400 آرزوی بهترین‌ها کرد و گفت که با دعای مردم عزیز یکی دو ماه دیگر با اتفاقات بهتری برخواهم گشت، صدایم هم درست می‌شود؛ امیدوارم سال 99 برود و دیگر برنگردد!

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها