کد خبر: 619782
تاریخ انتشار :

پیش بینی بورس برای فردا (۳ خرداد)

مهدی افضلیان کارشناس بازار سرمایه درباره آینده بورس گفت: تا زمانی که ورود سرمایه به بازار نداشته باشیم روند منفی در بازار ادامه‌دار خواهد بود.

پیش بینی بورس برای فردا (۳ خرداد)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

شاخص کل بورس امروز هم روندی منفی را داشت و با افت ۲۰ هزار واحدی در محدوده یک میلیون و ۱۰۷ هزار واحد قرار گرفت. به عقیده کارشناسان بازار سرمایه علاوه بر ابهامات نتیجه انتخابات در کشور با مسائل ساختاری و نابسامان در بازار رو به رو هستیم.

مهدی افضلیان کارشناس بازار سرمایه درباره مصوبه‌های اخیر دولت در خصوص بازار سرمایه گفت: مصوبات هفته‌های گذشته توسط سران قوا و سازمان بورس سازوکار اجرایی پیدا نکردند و تا زمانی که توسط دولت و سازمان بورس این مصوبه‌ها جنبه اجرایی پیدا نکنند وضعیت بازار تغییری نمی‌کند و هم‌چنان شاهد روند منفی در بازار خواهیم بود.

این کارشناس بازار سرمایه همچنین درخصوص تاثیر تغییر دامنه نوسان و متقارن‌سازی آن در بازار گفت: تغییر در دامنه نوسان باعث می‌شود سهم‌ها به قیمت واقعی‌شان نزدیک‌تر شوند و کمک می‌کند تا با کاهش قیمت، افرادی که می‌خواهند از آن نماد خروج کنند با سهولت بیشتری این کار را انجام دهند و بنابراین به نقدشوندگی آن سهم کمک می‌شود.

وی درباره وضعیت بازار در کوتاه مدت توضیح داد: تا زمانی که ورود سرمایه به بازار نداشته باشیم و سیاست‌های سیاست‌گذاران بازار به مرحله اجرایی نرسد روند نابسامان و منفی در بازار ادامه‌دار خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها