کد خبر: 620062
تاریخ انتشار :

واکسیناسیون کرونا آغاز شد

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عنوان کرد: تا امروز تزریق واکسن ایرانی کرونا به ۱۰ هزار داوطلب انجام شده است.

واکسیناسیون کرونا آغاز شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از تولید ۴ تا ۵ میلیون دوز واکسن کرونا تا ۱.۵ ماه آینده خبر داد و گفت: تصور می‌کنیم در خرداد ماه بتوان واکسیناسیون عمومی با تولیدات ستاد اجرایی فرمان امام انجام داد.

آغاز واکسیناسیون عمومی با واکسن برکت

محمد مخبر امروز در حاشیه مراسم آغاز برنامه‌های حمایتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل درباره آخرین وضعیت تولید و تأمین واکسن کووایران برکت، اظهار کرد: فاز سوم تقریباً به ۵۰ درصد کار خود رسیده و تولید در حال انجام است که تولیدات را انبار می‌کنیم تا پس از صدور اجازه از سوی وزارت بهداشت، تولیدات را برای تزریق در اختیارشان قرار دهیم‌.

وی افزود: فاز یک، دو و سه انجام گرفته و نتایج بسیار خوب بوده است؛ تصور می‌کنیم در خرداد ماه بتوان واکسیناسیون عمومی با تولیدات ستاد اجرایی انجام داد.

واکسیناسیون کرونا آغاز شد

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام درباره میزان واکسن تولیدشده گفت: حدود ۸۰۰هزار تا یک‌میلیون دوز واکسن تولید شده است‌ و به‌دلیل اینکه هنوز اجازه مصرف عام داده نشده است ما سرعت تولید را قدری کم کردیم چون انبار کردن و نگه‌داری آن موضوع خاصی است اما امکانات تولید به‌خوبی فراهم شده است و طی یک تا ۱.۵ ماه آینده می‌توانیم ۴ تا ۵ میلیون دوز واکسن را تحویل دهیم.

آغاز واکسیناسیون عمومی کرونا با تولیدات داخلی احتمالا از هفته آینده

 رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) با بیان اینکه فاز سوم تست بالینی واکسن کوو ایران برکت تقریبا به نیمه راه خود رسیده است، گفت: امید است در خرداد ۱۴۰۰ واکسیناسیون عمومی با تولیدات ستاد اجرایی آغاز شود.

 محمد مخبر روز سه شنبه در حاشیه مراسم آغاز برنامه های حمایتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از دانش آموزان بازمانده از تحصیل و اختتامیه رویداد رویش احسان با محوریت تحقق عدالت آموزشی، افزود: تولید و کارآزمایی بالینی این محصول فناورانه با جدیت در حال انجام است و امید است واکسیناسیون با این واکسن از خرداد ماه شروع شود.

وی ادامه داد: نتایج فازهای اول و دوم این طرح مطالعاتی و تا این لحظه از فاز سوم کارآزمایی بالینی، بسیار خوب بوده است.

تولید ۵ میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت تا یک ماه و نیم آینده

مخبر اظهار داشت: امکانات تولید در وضع بسیار خوبی قرار دارد و امیدواریم ظرف یک ماه و نیم آینده بتوانیم ۴ تا ۵ میلیون دوز تولید کنیم.

رییس ستاد اجرایی فرمان امام تاکید کرد: تاکنون بین ۸۰۰ هزار تا یک میلیون دوز واکسن کوو ایران برکت تولید شده است.

واکسن کرونا

وی گفت: به دلیل اینکه هنوز مجوز تزریق عمومی صادر نشده است، سرعت تولید را قدری کم کردیم.

مخبر یادآور شد: تولید واکسن در حال انجام است و در حال انبار کردن آنها هستیم تا به محض صدور اجازه وزارت بهداشت در اختیار این مجموعه قرار گیرد و به مردم تزریق کنند.

تزریق واکسن ایرانی کرونا به ۱۰ هزار نفر تا امروز

رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام عنوان کرد: تا امروز تزریق واکسن ایرانی کرونا به ۱۰ هزار داوطلب انجام شده است.

مخبر افزود: در فاز سوم مطالعات بالینی، تاکنون این واکسن به ۵۰ درصد داوطلبان در تهران و کرج تزریق شده و به زودی در چهار شهر دیگر هم آغاز می شود.

وی ادامه داد: هر سه فاز تست انسانی واکسن تا امروز با موفقیت کامل پیش رفته است

 

 


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها