کد خبر: 621839
تاریخ انتشار :

دستگیری جنجالی ۶ مرد رودباری به خاطر نزاع و درگیری+جزئیات

فرمانده انتظامی رودبار از دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در کمتر از ۵ دقیقه با حضور به موقع پلیس در این شهرستان خبر داد.

دستگیری جنجالی ۶ مرد رودباری به خاطر نزاع و درگیری+جزئیات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سرهنگ عیسی روشن قلب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بسیاری از نزاع‌ها و درگیری‌ها حاصل ناآگاهی و فقر فرهنگی افرادی است که هیچ گونه اطلاعی از حقوق اجتماعی دیگران در جامعه نداشته و قصد دارند براساس خواست خود به منافع مورد نظر برسند، اظهار کرد: پلیس با هرگونه ایجاد ناامنی با شدت و با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی افزود: در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد نزاع و درگیری در شهر رودبار بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱ رودبار جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار ادامه داد: به علت اختلافات قبلی تعدادی از جوانان با یکدیگر درگیر و منجر به اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای اهل محل شده بود که با حضور به موقع و مقتدرانه پلیس در کمتر از ۵ دقیقه عوامل درگیری دستگیر شدند.

این مقام انتظامی در پایان با بیان اینکه ۶ نفر از عوامل درگیری دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شدند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه نزاع و درگیری مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع:رکنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها