کد خبر: 623192
تاریخ انتشار :

کشف جنازه مرد 35 ساله در اسلامشهر

جنازه ناشناس مرد جوانی توسط آتش نشانان زیر یک پل در اسلامشهر کشف شد.

کشف جنازه مرد 35 ساله در اسلامشهر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

این جنازه ناشناس توسط مردم دیده شد و به آتش نشانی اطلاع داده شد.جنازه ناشناس متعلق به یک جوان است که هیچ مدرک هویتی ای ندارد.آتش نشانان برای بیرون کشیدن جنازه ناشناس عملیات سختی داشتند.

امیر علیزاده رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری احمد آباد در اسلامشهر، اظهار کرد: ظهر روز جمعه ۲۸ خردادماه جاری حوالی ساعت ۱۳ در پی تماس شهروندان، مامورین آتش نشانی احمد آباد به محل حادثه، واقع در بخشی از کانال میدان محمدیه اعزام و با جسدی که زیر پل گیر کرده بود روبرو شدند.

علیزاده افزود: با تلاش چند ساعته ماموران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات و امکانات امدادی پیکر بی جان یک جوان مجهول‌الهویه حدود ۳۵ ساله از داخل کانال آب کشاورزی میدان محمدیه که در میان گل ولای و پایه‌های پل گیر کرده بود،از آب بیرون کشیده شده و جهت سیر مراحل قانونی و شناسایی هویت فرد تحویل مامورین انتظامی شد.

وی با هشدار به شهروندان بیان کرد: با توجه به گرم شدن هوا شور و شوق و اشتیاق شهروندان به ویژه جوانان جهت شنا و آبتنی کردن در این کانال آب کشاورزی میدان محمدیه به دشت رباط کریم افزایش یافته و متاسفانه به علت عدم وجود شرایط مناسب، لغزنده بودن مسیر رودخانه، وجود گل ولای و شیب تند کانال، افراد زیادی در این کانال گرفتار شده و متاسفانه حتی برخی نیز جان خود را هم دست داده‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری احمدآباد، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست داریم ،با توجه به ناایمن بودن این کانال و حجم سرعت بالای آب، از آب تنی کردن و شنا کردن در این کانال خودداری کرده و جان خود را به خطر نیندازند.

هر ساله با گرم شدن دمای هوا، همه روزه عده‌ای از اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده ها با اتراق کردن در مسیر کانال آب میدان محمدیه به دشت رباط کریم،علی رغم نصب تابلوهای هشدار، گاهی در این رودخانه اقدام به آبتنی کردن و شنا می کنند، که با توجه به شرایط ناایمن، شیب تند کانال ،سرعت و فشار بالای آب و وجود املاح و گل ولای در بستر کانال، خطر گرفتار شدن و مرگ درکمین و انتظار افرادی است که می‌خواهند برای فرار از گرمای هوا دقایقی تن خود را به آب بزنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها