کد خبر: 623193
تاریخ انتشار :

حمله به پلیس توسط قمه‌کش شیرازی

زورگیر قمه به دست در شیراز به دام افتاد.

حمله به پلیس توسط قمه‌کش شیرازی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

سرهنگ "فرج شجاعی" اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر درگیری 3 زورگیر قمه به دست با شهروندان در یکی از محله‌های شیراز، ماموران انتظامی در کمتر از 3 دقیقه به محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی "شیراز" افزود: ماموران انتظامی کلانتری "24 ابوذر" در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که یک دستگاه موتورسیکلت در حال تردد بوده که 3 نفر زورگیر با سلاح سرد از نوع قمه قصد سرقت آن را داشته که با مقاومت راکب مواجه شده‌اند.

حمله به پلیس در شیراز

فرمانده انتظامی "شیراز" گفت: زورگیران با مشاهده پلیس با قمه به سمت ماموران و شهروندان که قصد کمک کردن به راکب داشته‌اند حمله ور و قصد زخمی کردن آنان را داشته‌اند که یکی از کارکنان انتظامی با رعایت قانون به کارگیری سلاح پای یکی از زورگیران را هدف اصابت گلوله قرار داد.

بازداشت عامل حمله به پلیس در شیراز

سرهنگ "شجاعی" با اشاره به اینکه با توجه به ازدحام جمعیت 2 همدست متهم از محل متواری و تلاش برای دستگیری آنان ادامه دارد، گفت: زورگیر 28 ساله به بیمارستان انتقال و حال مزاجی وی رضایتبخش است.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان شیراز با جدیت به مقابله با افراد مجرم خصوصا زورگیران و سارقانی می‌پردازد که به دنبال ایجاد ناامنی در جامعه هستند.

منبع:رکنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها