کد خبر: 623310
تاریخ انتشار :

زن چاقوکش در تهران بازداشت شد

زن چاقوکش که یکی از سارقان پرونده سرقت خودرو بود بازداشت شد.

 زن چاقوکش در تهران بازداشت شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

14خردادماه بود که نخستین شکایت در پلیس آگاهی تهران مطرح شد. این شکایت درخصوص سرقت یک خودروی لیفان توسط یک مرد و زن بود. بلافاصله این خبر از طریق مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی تهران بزرگ و دایره مبارزه با سرقت وسایط نقلیه پایگاه هفتم پلیس آگاهی به کارآگاهان گشت پلیس آگاهی مخابره شد.

بررسی‌ها حاکی از آن بود سارقان پس از سرقت این خودرو، دست به زورگیری از مردم و مغازه‌ها می‌زدند. آنها همچنین سلاح سرد نیز به همراه داشته و بیشتر در محدوده شرق تهران زورگیری می‌کردند. با توجه به حساسیت موضوع گشتزنی هدفمند برای شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار واحدهای گشتی پلیس آگاهی قرار گرفت.

تا اینکه ساعت ٤ بعدازظهر بیست‌ودوم خردادماه، کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی هنگام گشتزنی در محدوده خیابان پیروزی به خودروی لیفان مظنون شدند. این خودرو دارای راننده و سرنشین بود که رفتارهای مشکوکی داشتند. با استعلام از مرکز پیام مشخص شد دارای سابقه سرقت از حوزه کلانتری ١٠٩ بهارستان است.

راننده با مشاهده واحد گشت متواری شد. افسر اکیپ نیز برای جلوگیری از خسارت‌های احتمالی، با رعایت قانون بکارگیری سلاح تیرهوایی شلیک کرد. درنهایت نیز با هوشیاری اعضای اکیپ با غافلگیری و ایجاد ترافیک مصنوعی خودروی مسروقه متوقف شد.

کارآگاهان بلافاصله متهم به اسم «فرامرز» و سرنشین آن به اسم «سهیلا» را دستگیر کردند. بررسی‌های بعدی نشان داد که متهم ردیف اول دارای سوابق متعدد سرقت خودرو و داخل خودرو از محدوده پایگاه ششم است. همچنین متهم ردیف دوم نیز سابقه متعدد سرقت داخل خودرو، سرقت منزل و چاقوکشی در سطح شهر از محدوده پایگاه ششم را دارد.سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند، رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی با اعلام این خبر گفت: «کارآگاهان در بازرسی از داخل خودرو نیز دو قبضه سلاح شمشیر و یک دیلم و از داخل کیف سرنشین یک قبضه چاقو کشف کردند. موضوع بلافاصله به مرکز پیام اطلاع و نهایتا گزارشی در این خصوص تنظیم و خودرو به پارکینگ هدایت شد. متهمان نیز برای سیر مراحل قانونی و بررسی بیشتر تحویل اداره دوم پلیس آگاهی شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها