کد خبر: 623468
تاریخ انتشار :

76 بچه یتیم شدند + عکس جنجالی از مردی که 76 بچه داشت!

مردی که رکورد بیشترین ازدواج را در جهان درگذشت.

76 بچه یتیم شدند + عکس جنجالی از مردی که 76 بچه داشت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

یک مرد هندوستانی با داشتن ۳۸ زن که بیشترین آمار ازدواج در جهان است درگذشت. با مرگ این مرد رکورددار ازدواج در جهان ۷۶ فرزندش یتیم شدند.

رکورددار ازدواج در تاریخ درگذشت؛ ۷۶ بچه یتیم شدند! / عکس

به گزارش رکنا، «زیئونا چانا»، یک مرد اهل ایالت میزروام هند که گفته می‌شود صاحب بزرگترین خانواده جهان بود در سن ۷۶ سالگی درگذشت. چانا که روز یکشنبه درگذشت در هنگام مرگ دارای ۳۸ زن، ۹۴ فرزند و ۳۳ نوه بود. مرگ چانا توسط «زورامتهانگا»، وزیر ارشد میزورام در توئیتر اعلام شد.

تسلیت وزیر محلی هند برای درگذشت مرد ۳۸ زنه

این وزیر محلی هند با انتشار پستی در توئیتر خود نوشت: «با قلبی اندوهگین، میزورام با آقای چانا ۷۶ ساله که دارای بزرگترین خانواده جهان با ۳۸ زن و ۸۹ کودک بود بدرود خواهد گفت. میزورام و روستای او در باکتاوانگ تلانگنوام به دلیل این خانواده به یک جاذبه توریستی بزرگ تبدیل شده‌اند. روحت در آرامش قربان! »

نخستین و آخرین ازدواج مرد رکورددار ازدواج

چانا که از او به عنوان صاحب بزرگترین خانواده در جهان یاد می‌شود در سال ۱۹۴۵ به دنیا آمده بود.

76 بچه یتیم شدند + عکس جنجالی از مردی که 76 بچه داشت!

او نخستین ازدواجش را زمانی که تنها ۱۷ سال داشت با دختری که سه سال از او بزرگتر بود انجام داد. آخرین ازدواج چانا نیز در سال ۲۰۰۴ انجام شده بود. چانا با خانواده بزرگ خود از جمله زنان و پسرانش در یک ساختمان بزرگ چهار طبقه که دارای ۱۰۰ اتاق بود زندگی می‌کرد. دختران چانا به همراه همسرانشان به صورت جداگانه و در مکان دیگری زندگی می‌کردند.


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها