کد خبر: 623658
تاریخ انتشار :

قتل وحشتناک زن قزوینی توسط راننده تاکسی

طی روزهای گذشته مادر قزوینی که برای رفتن به محل کار سوار تاکسی اینترنتی شده بود جسد بی‌جانش درحالی که به طور کامل سوخته بود در ابتدای جاده بوئین زهرا پیدا می‌شود .

 قتل وحشتناک زن قزوینی توسط راننده تاکسی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

میانه هفته بود که قتل مادر قزوینی توسط راننده اسنپ در فضای مجازی منتشر شد، اخبار حکایت از یک سفر کوتاه بی بازگشت داشت، مسافری که به جای رسیدن به مقصد به کام مرگ کشیده شد.

برای اطلاع دقیق ماجرا با خانواده این مقتول تماس گرفتیم.

خواهر این مادر قزوینی ماجرا را اینگونه روایت می‌کند: خواهر زاده من ساعت ۱۱:۳۸ دقیقه برای مادرش که قصد رفتن به محل کار خود که شعبه ۲ آموزشگاه آرایشگری در اسماعیل آباد اسنپ گرفته، از خیابان پیروری سوار تاکسی اینترنتی شده و ساعت ۱۲ موبایلش خاموش می‌شود.

وی مدعی شد: راننده پایان سفر را زده و مبلغ کرایه را دریافت کرده، اما خواهرم از اتومبیل پیاده نشده و گویا تغییر مسیر اتفاق افتاده و در نهایت جسد بی‌جان خواهرم درحالی که به طور کامل سوخته بود در ابتدای جاده بوئین زهرا پیدا می‌شود و برادرم صرفا از روی ناخن، دندان و کفش‌های خواهرم او را شناسایی کرده است.

خواهر این مادر قزوینی درباره چگونگی اطلاع یافتن از حادثه می‌گوید: خواهرم ساعت ۱۲:۳۰ کلاس داشت و باید ۱۵:۳۰ دقیقه به قزوین باز می‌گشت، همکارش آن روز به دلیل بیماری در محل کار حاضر نشده بود و به علت اینکه خواهرم حال او را جویا نشده تعجب کرده و به همین دلیل با کارآموزان اسماعیل آباد تماس می‌گیرد و متوجه می‌شود که مربی آن روز در آموزشگاه حاضر نشده است.

وی ادامه می‌دهد: پس از اینکه موفق به تماس با او نشده با ما تماس گرفته و موضوع را اطلاع می‌دهد؛ خواهرم فردی نبود که بی خبر جایی برود برای همین موضوع را به آگاهی اطلاع دادیم، با اسنپ نیز تماس گرفتیم؛ اما به دلیل اینکه راننده پایان سفر را زده بود از دسترس خارج شده و اطلاعات دقیقی از او در  دست نبود.

خواهر این مقتول درباره راننده اسنپ می‌گوید: گویا خانمی که همسرش بوده نیر همراه آن‌ها بوده و جلوی آگاهی زمانی که از راننده درحال بازجویی بودند دستگیر شده است.

وی درباره انگیزه احتمالی قتل و اینکه آیا به دلیل جواهرات و طلا بوده عنوان می‌کند: خواهرم همیشه پوشیده بود و چیز وسوسه انگیز و طلایی همراه نداشت و صرفا یک انگشتر و گوشواره نقره داشت، اکنون نیز فقط دو تلفن همراه و کیف و مدارکش نیست و انگیزه قتل مشخص نشده است.

وی در پایان می‌گوید: به پدر و مادرم درباره نحوه قتل و سوزانده شدن جسد چیزی نگفتیم، آن‌ها طاقت این ماجرا را ندارند و پرونده هنوز در حال بررسی است.

برای اطلاع دقیق‌تر روند پرونده با یک منبع آگاه از مجموعه نیروی انتظامی تماس گرفتیم، به گفته این منبع آگاه همسر راننده اسنپ در بازداشت نیست و پرونده در مرحله تحقیق و بررسی است و اطلاعات موثق و دقیق پس از تکمیل پرونده از طریق معاونت اجتماعی قابل اطلاع رسانی است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها