کد خبر: 623876
تاریخ انتشار :

رئیسی برای آراء باطله و خاموش چه برنامه ای دارد؟+جزئیات بیشتر

فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای رئیسی برای کسانی که به او رای ندادند برنامه دارد و می خواهد اعتماد آنها را کسب کند.

رئیسی برای آراء باطله و خاموش چه برنامه ای دارد؟+جزئیات بیشتر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

عباس سلیمی نمین درباره وظیفه ابراهیم رئیسی و دولت سیزدهم در قبال آرای باطله و آرای خاموش، گفت: به نظر من آقای رئیسی سیاست خوبی را اتخاذ کرد، یعنی تلاش خوبی را برای ارتباط با همه سلایق انجام داد. خود آقای رئیسی قبل از انتخابات از جمله کسانی بود که خودش پیگیری می کرد که آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده بود، تایید شوند، شما چنین مساله ای را در گذشته کمتر شاهد بودید که کسی به دنبال این باشد که افراد برجسته ای که امکان رقابت پیدا نکردند دوباره به صحنه رقابت برگردند، آقای رئیسی خودشان در این قضیه تلاش چشمگیری کردند که اصلا در سیاستمداران این کار خیلی سابقه ندارد.

این فعال سیاسی همچنین بیان کرد: برخی از اظهارات آقای رئیسی هم این مساله را تایید می کند که ایشان برای کسانی که به او رای ندادند یک برنامه ای برای کسب اعتماد آنها دارد، ‌اظهاراتی که ایشان در کنفرانس مطبوعاتیشان داشتند به نظر من به این مطلب توجه ویژه ای داشتند، از جمله دفاعی که ایشان از مردم کردند، ایشان برجام را تایید کردند و گفتند اگر امریکایی ها به برجام برگردند ما هم برمی گردیم و به قطع نامه پایبند خواهیم بود.

سلیمی نمین افزود: اینها نکات بسیار مهمی است که سلایق سیاسی را به نوعی به ایشان نزدیک می کند، البته ایشان قبل از انتخابات هم همین نکته را در مورد برجام تاکید داشتند و شاید بعضی از اصولگرایان هم این بحث را نپسندند ولی ایشان اعتقادات خودشان را صریحا هم قبل از انتخابات و هم بعد از انتخابات اعلام کردند که اگر امریکایی ها به تعهداتشان برگردند ما برجام را محترم خواهیم دانست، یعنی این توافقی که امضا کردیم را قبول داریم که به آن احترام می گذاریم. بنابراین من فکر می کنم آقای رئیسی سلایق مختلف را لحاظ می کند و سیاست خودش را در کسب اعتماد همه سلایق دنبال می کند که این بسیار ارزنده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها