کد خبر: 623983
تاریخ انتشار :

مصاحبه جنجالی مهدی طارمی و سحر قریشی + جزییات

هر بازیکنی می خواهد در لیگ های بزرگ بازی کند. من می خواهم یک تصمیم هوشیارانه بگیرم و در مورد تیم آینده ام تصمیم درستی بگیرم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 به گزارش سایت شماره یک :پورتوی پرتغال که در ابتدای فصل مهدی طارمی را در خط حمله جذب کرد این بار برای تقویت خط دفاعی سراغ بازیکن آسیایی دیگری رفته است.

هم تیمی طارمی از شرق آسیا می‌آید

تیم پورتوی پرتغال بازیکنی کره ای را به لیست خرید خود اضافه کرده است. رسانه پرتغالی هکورد در گزارشی عنوان کرد: پورتو و پکن گووان برای انتقال کیم مین جائه مدافع ۲۵ ساله اهل کره جنوبی به توافق رسیده اند و پورتو به زودی وارد مذاکره با خود این بازیکن برای به خدمت گرفتن او خواهد شد.

 پیش از این، هکورد گزارش داده بود که پورتو در 13 روز گذشته کیم مین جائه را به لیست جذب خود اضافه کرده و جزئیات را با تیم کره‌اب هماهنگ کرده است. این بار، آن‌ها یک گام فراتر رفته و گزارشی مشخص کردند که تیم پکن با انتقال موافقت کرده و وارد مذاکره خصوصی با کیم مین جائه می شوند. پورتو در ژوئن سال گذشته نیز خواهان این بازیکن بود. در آن زمان روزنامه ورزشی پرتغالی آوولا گزارش داد که پورتو می خواهد کیم مین جائه را استخدام کند، در حالی که تیم پکن خواستار پرداخت 15 میلیون یورو (حدود 20.2 میلیارد وون) بود.

در مصاحبه اخیر این بازیکن، کیم مین جائه گفته است: "تمایل من برای رفتن به اروپا بدون تغییر باقی مانده. هر بازیکنی می خواهد در لیگ های بزرگ بازی کند. من می خواهم یک تصمیم هوشیارانه بگیرم و در مورد تیم آینده ام تصمیم درستی بگیرم." وی در واکنش به شایعه انتقال او به یوونتوس اضافه کرد: "فکر می کنم هنوز خیلی کمبود دارم."

 

 

 

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها