کد خبر: 624836
تاریخ انتشار :

قاتل پرسپولیسی ها در سوریه ؟ جزییات

سوریه یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. تیم های کره جنوبی، امارات، عراق و لبنان سایر کشورهای حاضر در گروه A هستند که برای کسب دو سهمیه مستقیم حضور در جام جهانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

قاتل پرسپولیسی ها در سوریه ؟ جزییات
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرمربی جدید تیم ملی سوریه در نخستین اظهارات خود پس از برعهده گرفتن هدایت تیم ملی کشورش، از بازگشت عمر خریبین به تیم ملی خبر داد.

مربی سوریه از بازگشت عمر خریبین خبر داد

 روز گذشته فدراسیون فوتبال سوریه پس از استعفای نبیل معلول، به صورت رسمی از نزار محروس به عنوان سرمربی جدید خود خبر داد. این مربی 58 ساله یکی از برجسته ترین ستاره های تیم ملی سوریه به حساب می آید و حدود 12 سال در دهه هشتاد و نود و قبل از بازنشستگی، به عنوان بازیکن برای تیم ملی سوریه بازی می کرد.

او در چندین باشگاه عربی در لبنان، اردن، امارات، عربستان سعودی و عراق کار کرد. با باشگاه الشباب اردن به چندین عنوان از جمله جام AFC دست یافت  در حالی که او اربیل عراق را به عنوان قهرمانی لیگ محلی و نایب قهرمان جام AFC رساند.

عبدالقادر کارداغلی یکی از اعضای فدراسیون فوتبال و رئیس کمیته تیم های ملی فاش کرد که انتخاب محروس به اتفاق آرا بوده است. وی توضیح داد: کمیته تیم های ملی، کمیته مربیان و اداره فنی فدراسیون پس از برقراری ارتباط با سه مربی معرفی شده (نزار محروس، حسام السید و ایمن حکیم) تصمیم گرفتند که محروس را برای هدایت تیم ملی سوریه انتخاب کنند.

محروس که در اردن زندگی می کند، در گفتگوی تلفنی با خبرگزاری فرانسه به سختی کار خود اعتراف کرد اما در عین حال به موفقیت سوریه خوش بین به نظر می رسید. وی گفت: این یک کار ملی دشوار است و تیم ما با وجود محدودیت زمانی کار سختی در پیش دارد.

 

او گفت: ما به شدت تلاش خواهیم کرد تا در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر با تیم های گروه خود رقابت کنیم. ما امیدواریم که تیم ما بتواند چندین دیدار دوستانه و یک اردوی آماده سازی برای رسیدن به هماهنگی بین بازیکنان برگزار کند.

محروس با بیان اینکه هیچ بازیکنی در لیست سیاه قرار ندارند تأکید کرد: ما به همه بازیکنان برجسته تیم ملی سوریه از جمله عمر خریبین نیاز داریم. او در جمع بازیکنان ما برای این رقابت ها خواهد بود.

پس از درگیری لفظی میان عمر خریبین و نبیل معلول سرمربی سابق تیم ملی سوریه، ستاره آن زمان الهلال از تیم ملی کنار گذاشته شد و در رقابت های مقدماتی جام جهانی در مرحله قبل، کشورش را همراهی نکرد و حالا محروس از حضور دوباره ستاره تیم الوحده امارات در تیم ملی سوریه خبر می دهد.

سوریه یکی از حریفان ایران در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی است. تیم های کره جنوبی، امارات، عراق و لبنان سایر کشورهای حاضر در گروه A هستند که برای کسب دو سهمیه مستقیم حضور در جام جهانی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 


 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها