کد خبر: 625073
تاریخ انتشار :

وام ۱۰ میلیونی چه شرایطی دارد؟+جزئیات بیشتر

اجرای طرح "مثبت۳" به منظور حمایت و تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری به صورت آزمایشی از استان قم آغاز شد.

 وام ۱۰ میلیونی چه شرایطی دارد؟+جزئیات بیشتر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

 

 

 سیدعبدالله ارجائی مدیرعامل بنیاد ۱۵خرداد وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام با اعلام این خبر اظهار کرد: فلسفه ذاتی بنیاد ۱۵ خرداد رسیدگی به محرومین و مستضعفین است، که در دوره مدیریت جدید و پس از الحاق این مجموعه به ستاد اجرایی فرمان امام با تعریف سه مأموریت اولویت‌دار؛ جمعیت و خانواده، بهداشت و درمان و عمران اجتماعی به دنبال خدمت‌رسانی به مردم هستیم.

 ارجائی افزود: در حوزه جمعیت به معنای جهانی؛ سلامت، خانواده و تحکیم بنیان آن در دستور کار قرار گرفته است و در فاز اول ۱۵۰ هزار کودک محروم زیر۱۲ سال را در طرح غربالگری چشم از نظر تریاژ و سپس عمل جراحی یا تجویز دارو و خرید عینک، تحت پوشش قرارداده‌ایم.

تأمین ویلچر و وسایل توانبخشی

وی تأکید کرد: در قدم بعد سالانه ۹۰ هزار نفر از هموطنان محروم که دچار ضایعه حرکتی هستند را در زمینه تأمین ویلچر و وسایل توانبخشی تحت پوشش قرار خواهیم داد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد با اشاره به آغاز طرح کمک درمانی زوج‌های نابارور ادامه داد: در حوزه جمعیت ۱۰ هزار زوج نابارور را تحت پوشش قرار خواهیم داد که متقاضیان باید در سامانه جامع خدمات ۱۵۴۲.IR ثبت نام کنند و در این طرح به هر خانواده ۱ میلیون تومان بلاعوض برای درمان و ۱۰ میلیون تومان وام با کارمزد ۴٪ تعلق می‌گیرد.

سیاست ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه تحدید نسل و افزایش فرزندآوری

ارجائی با اشاره به سیاست ستاد اجرایی فرمان امام در زمینه تحدید نسل و افزایش فرزندآوری از راه‌اندازی باشگاه "مثبت ۳" خبر داد و افزود: در این طرح پس از تولد فرزند چهارم در خانواده، یک میلیون تومان هدیه به محض تولد فرزند به مادر، دو میلیون تومان سهام به فرزند، بیمه تکمیلی دو ساله مادر و کودک و ۱۰ میلیون تومان بسته معیشتی ارزاق از جمله شیرخشک، مواد غذایی و پوشک به انتخاب پدر اهدا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اجرای این طرح به صورت آزمایشی در استان قم و با همکاری استانداری قم آغاز می‌شود و به زودی به صورت سراسری در کل کشور گسترش خواهد یافت.

منیبان

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها