کد خبر: 32345
تاریخ انتشار :

نیمه نهایی جام حذفی

سپاهان با شکست استقلال به کسب اولین جام نزدیک شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه،‌ تیم های استقلال و سپاهان عصر امروز برگزار کننده اولین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی بودند که این بازی در پایان 90 دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک خاتمه یافت تا بازی به وقت های اضافی بکشد.

در نیمه اول و در حالی که سپاهان از دقیقه 25 با اخراج فرشید طالبی 10 نفره شده بود، در دقیقه 42 با شوت محمدرضا خلعتبری از پشت محوطه جریمه به گل رسید تا نیمه نخست با برتری سپاهان خاتمه یابد.

در دقیقه 62 خسرو حیدری به خاطر درگیری بدون توپ با خلعتبری از علیرضا فغانی کارت زرد دوم را دریافت کرد تا او نیز اخراج شود و دو دقیقه بعد فرزاد حاتمی روی تعلل مدافع سپاهان گلزنی کرد تا کار به تساوی بکشد و تا پایان 90 دقیقه پابرجا بماند.

در وقت های اضافی نیز گلی رد و بدل نشد تا تکلیف تیم برنده در ضربات پنالتی مشخص شود.

مجتبی جباری اولین پنالتی را برای استقلال زد که به گل تبدیل شد و اروین بلکو نیز اولین ضربه سپاهان را به گل تبدیل کرد.

ساموئل پنالتی دوم استقلال را وارد دروازه شهاب گردان کرد و امید ابراهیمی نیز کار را به تساوی کشاند.

عباس محمدرضایی زننده سومین پنالتی استقلال بود که او نیز ضربه اش را به گل تبدیل کرد و محمدرضا خلعتبری نیز گل سوم سپاهان را به ثمر رساند تا همچنان همه چیز مساوی باشد.

در ضربه چهارم امیرحسین صادقی برای استقلال پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و ضربه اش از بالای دروازه به بیرون رفت و احسان حاج صفی با گلزنی سپاهان را پیش انداخت.

جواد نکونام پنجمین ضربه پنالتی را برای استقلال به ثمر رساند که به شکلی زیبا و با ضربه چیپ دروازه سپاهان را باز کرد و مهدی رحمتی ضربه احمد جمشیدیان را مهار کرد تا کار به ضربه ششم بکشد.

خود رحمتی زننده ششمین پنالتی استقلال بود که وی نیز توپ را به بیرون زد ولی ضربه ایران نژاد را نیز مهار کرد تا باز هم همه چیز مساوی شود.

فرزاد حاتمی هفتمین پنالتی استقلال را از دست داد و گردان آن را مهار کرد و سوشاک بالاخره گلزنی کرد تا سپاهان به فینال جام حذفی صعود کند.

پرسپولیس و داماش گیلان روز 17 فروردین در رشت به مصاف هم می روند تا دیگر فینالیست جام حذفی نیز مشخص شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها