کد خبر: 15683
تاریخ انتشار :

نداشتن خودباوری مانع پرسپولیس برای قهرمانی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از ایسنا ، ادموند بزیک درباره بازگشتش به پرسپولیس در کسوت مربی و آنالیزور، اظهار کرد: بازگشتم به پرسپولیس اتفاق خیلی خوبی بود و من از این بابت بسیار خوشحالم. این که بتوانم به پرسپولیس خدمت کنم، افتخار می‌کنم. مهم این است که بتوانم به پرسپولیس کمک کنم و محل خدمت و پستم چندان فرقی نمی‌کند.

وی درباره وضعیت این روزهای پرسپولیس هم گفت: تیم ما یک نیم فصل را خیلی بد از دست داد. اگر به جدول نگاه کنید، خواهید دید که اگر پرسپولیس در نیم فصل اول فقط سه، یا چهار امتیاز بیشتر داشت، اکنون وضعیت ما خیلی بهتر بود. تیم در نیم فصل اول تمرین‌های خوبی نداشت و از نظر روحی و روانی خیلی افت کرده بود. کادر فنی جدید و مخصوصا گل محمدی از وقتی آمده اند سعی کرده‌اند که روحیه تیم را برگردانند که نتیجه‌های خوب چند بازی اخیر حاصل این کار است.

بزیک در ادامه و در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است نتایج خوب تیمش ادامه داشته باشد، گفت: فکر کنم که هواداران حق دارند نگران نتایج ما باشند چون تیم یک سال و نیم است که افت داشته و چند سال است که قهرمان نشده است. هواداران حق دارند ناراحت باشند . کار سختی داریم که هر روز سخت‌تر هم می‌شود. ضمن این که تیم‌های دیگر برابر پرسپولیس و استقلال انگیزه بالاتری دارند.

وی ادامه داد: پیش از این حریفان فکر می‌کردند که به راحتی می‌توانند پرسپولیس را شکست دهند، ولی با نتایج چند بازی اخیر تفکر حریفان هم نسبت به ما تغییر کرده است. اکنون کار ما بسیار دشوار است، ولی ما همه سعی و تلاش خود را می‌کنیم، چون به خاطر هواداران دور هم جمع شده ایم. کادر فنی پرسپولیس جوان است و برای موفقیت به زمان نیاز دارد. می‌دانم که پس از این همه مدت ناکامی، برای هواداران سخت است، اما باید تحمل داشته باشند.

بزیک همچنین درباره علت عقب نشینی پرسپولیس برابر نفت آبادان که منجر به تعویض پیروزی با تساوی شد، گفت: پرسپولیس یک سال و نیم است که باخته و مساوی کرده و استرس این ماجرا هنوز در بازیکنان وجود دارد. وقتی با این شرایط دو بر صفر جلو بودیم و یک گل خوردیم، دوباره آن استرس به سراغمان آمد. در نتیجه‌ تیم عقب بازی کرد تا نتیجه‌ را حفظ کند هر چند اگر داور آن پنالتی را برای ما می‌گرفت نتیجه‌ تغییر می‌کرد. به هر حال در یک بازی موقعیت‌هایتان گل می‌شود و شش گل می‌زنید و در یک بازی نمی‌شود! مانند بازی با فجر که فرصت‌های زیادی از دست دادیم.

مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا با مهاجمان این تیم به صورت اختصاصی تمرین می‌کند یا خیر؟ گفت: بازی‌ها خیلی به هم نزدیک هستند و ما هر سه یا چهار روز یک بار بازی داریم. با این حال برنامه‌ریزی ‌کرده‌ایم که با خطوط مختلف تیم به صورت اختصاصی تمرین کنیم. اگر دقت کرده باشید از 10 گلی که در سه بازی اخیر زده‌ایم 9 گل توسط مهاجمان زده شده است. این امر نشان می‌دهد که مهاجمان به خود باوری رسیده‌اند، اما هنوز هم کار دارند. به هر حال نمی‌شود انتظار داشت یک مهاجم در هر موقعیت به گل برسد.

بزیک در پایان درباره برنامه تیمش در جام حذفی گفت: ما برای لیگ هم برنامه داریم، اما با وجود این که ناامید نیستم، ولی رسیدن به قهرمانی در لیگ دور از دسترس است. پرسپولیس پتانسیل زیادی برای موفقیت در جام حذفی دارد، چون در هر خط بازیکنان خوب داریم و نیمکت ما هم قوی است . فقط عدم خودباوری ممکن است باعث قهرمان نشدن ما شود که روی آن کار می‌کنیم. برای جام حذفی برنامه ویژه‌ای داریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها