کد خبر: 15756
تاریخ انتشار :

کارگردان تئاتر از دختران فریب‌خورده تقاضای شکایت کرد/ از نام من سواستفاده می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه، چیستا یثربی، کارگردان تئاتر درباره سواستفاده از نامش به علاقه‌مندان به بازیگری هشدار داد. یثربی در این باره گفت: هیچ مردی که با من نسبتی داشته باشد از طرف من تست بازیگری نمی‌گیرد. فردی که خود را برادر من عنوان می‌کند و همنام من است در دفتر کار شخصی خود اقدام به تست بازیگری می‌کند، هیچ گونه نسبت خویشاوندی با من ندارد اما خود را برادر و حتی خویشاوند من معرفی کرده است و به بهانه اینکه می‌خواهد از دختران تست بازیگری بگیرد از آنها سواستفاده می‌کند.

یثربی ادامه داد: دختران ایرانی به دلیل حجب و حیایی که دارند از شکایت خودداری می‌کنند به همین دلیل من نیز چون مدرکی ندارم نمی‌توانم شاکی خصوصی آن باشم. از تمام افرادی که از این مرد ضربه خورده‌اند تقاضا دارم که شکایت کنند، من از دختران جوان خواهشمندم در این گونه موارد از طریق خانه تئاتر یا وبلاگ شخصی من شماره من را تهیه کرده و کسب اطلاعات کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بسیاری از دانشجویانم با فریب این مرد دچار مشکل شده‌اند و من باید بگویم که نه تنها هیچ نسبتی با این فرد ندارم بلکه رابطه کاری من تنها با افراد شناخته شده در حوزه تئاتر و سینما است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها