کد خبر: 15763
تاریخ انتشار :

ورود بسیج به فعالیتهای سینمایی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از کافه سینما، رییس سازمان بسیج مستضعفین درباره سینما گفته است: باید به همین نیروهای جوان اعتماد کنیم. باید به نیروهای اصیل انقلاب اعتماد کنیم. باید خودمان باشیم. هر جایی که ما خودمان بودیم و برای اصالت‌های خودمان ارزش قائل بودیم، توانستیم به جایی برسیم. هر جایی که خواستیم مقلد باشیم و به ارزش‌های دیگران احترام بگذاریم به هیچ جا نرسیدیم. یک عده آن راه را پیش گرفتند و یک عده این راه را.

سردار نقدی در ادامه درباره انتقاداتی که به وضعیت فعلی سینمای ایران می‌شود نیز گفته است: انتقاد خیلی زیاد هست. وقتی ما ارزش‌های خودمان را رها کنیم و بخواهیم برویم بر اساس ارزش‌های دیگران فیلم بسازیم حتما نتیجه‌اش خیلی انتقادآمیز می شود؛ چون ملت ما ارزش‌های دیگران را قبول ندارد. ملت ما به ارزش‌های دنیای غرب و نظام سرمایه‌داری دست رد زده و طبیعتا در عرصه سینما همین خصوصیات صادق هست.

رییس سازمان بسیج مستضعفین در پایان اظهار کرده است: ما وارد فعالیت‌های سینمایی شده‌ایم که به زودی آثارش را یکی یکی می‌بینید. فیلم‌هایی ساخته شده. برخی در ابتدای کار و برخی در انتهای کار هستند و به تدریج ان‌شاءالله اکران و مردم عزیزمان بهره‌مند می‌شوند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها