کد خبر: 15777
تاریخ انتشار :

درودگر: باخت به پرسپولیس غیرفوتبالی بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس، در مورد شروع بد ملوان در نیم فصل دوم و کسب دو مساوی گفت: ابتدا باید به باخت مقابل پرسپولیس در جام حذفی اشاره کنم، آن شکست به خاطر استرس بازیکنان رقم خورد و یک شکست غیرفوتبالی بود زیرا بازیکنان نگران وضعیت حسین هدایتی بودند و اینکه او از ملوان جدا می‌شود و یا در باشگاه می‌ماند و به خاطر علاقه ای که به او دارند و به دلیل حمایت و دلبستگی به وی دچار یاس شدند. این مسئله باعث شد در شبی که باید بر روی بازی تمرکز می‌کردند دغدغه‌شان وضعیت هدایتی و باشگاه شود و همانطور که می دانید اکنون شرایط اقتصادی زیاد مطلوب نیست و هر انسانی با این وضع دچار اضطراب و نگرانی خواهد شد.

وی ادامه داد: بازیکنان فقط به خاطر پول نگران هدایتی نبودند، بلکه آنها یک رفیق خوب پیدا کرده بودند که در چنین شرایطی نگران هدایتی و آینده باشگاه بودند. در لیگ هم در آبادان بازی خوبی انجام دادیم . خط هافبک و حمله نفت یک سر و گردن از همه تیم‌ها بالاتر است و سایر تیم‌ها نیز در آبادان به مشکل می‌خورند، با این حال کار بزرگی کردیم که یک مساوی در آبادان گرفتیم هرچند روی پنالتی هم گل خوردیم.

مدیرعامل ملوان درمورد وضعیت هدایتی و اینکه آیا او به فوتبال برمی‌گردد یا خیر گفت: هدایتی با عشق و علاقه به فوتبال آمد اما اکنون از فوتبال سرخورده و دلزده است، رفتارهایی که با او شد باعث شد که او بخواهد از فوتبال خودش را کنار بکشد، من امروز با او در تماس بودم، نمی‌توانیم دلزدگی او از فوتبال را ظرف یکی دو دقیقه برطرف کنیم، در حق هدایتی جفا شد. اکنون تلاش می‌کنیم تا با رفتار و نتایج خوب خود او را به فوتبال دلگرم کنیم اگر هدایتی در کنار ملوان بماند ملوان نه تنها ظرفیت آسیایی شدن را دارد بلکه ظرفیت قهرمانی را نیز دارد.

وی تصریح کرد: تیم های مختلف رده های سنی ملوان در مسابقات کشوری حضور دارند و هزینه‌های سرسام آوری را تحمل می‌کنیم تا تیم ها در رقابت‌ها شرکت کنند. برخی انگار متوجه نیستند که با دلزدگی هدایتی از ورزش چه اتفاق بدی رخ می‌دهد و افرادی هم که با حضور هدایتی به سرمایه‌گذاری در فوتبال و ورزش علاقمند شدند سرخورده می‌شوند و می‌روند.

مدیرعامل ملوان خاطر نشان کرد:‌ از مسئولان ورزش و فدراسیون فوتبال می خواهم با تماس و حمایت از او شرایط بازگشت و حمایت ایشان از فوتبال فراهم سازند. ما اکنون در شرایط خوبی از نظر روحی نیستیم اگر شرایط عادی بود،در دو دیدار قبلی پیروزی را با تساوی عوض نمی کردیم و اکنون صدر نشین لیگ برتر بودیم. اطمینان داشته باشید ملوان بزرگ است و با حمایت مردم انزلی هدایتی و مسئولان هیچگاه زمین نخواهد خورد.

درودگر درمورد اینکه وضعیت هدایتی بر روی نتایج تیم تأثیر دارد گفت: صد درصد تأثیر دارد زیرا 90 درصد قدرت یک بازیکن روحیه اوست و اگر بازیکنی با زانوهای سست وارد زمین شود نمی‌تواند کیفیت خوب خود را ارائه کند اکنون بازیکنان بزرگ ملوان بیشتر از همه تحت تأثیر هستند زیرا آنها هم نگران خودشان هستند و هم بازیکنان جوانی که به پشتوانه آنها به تیم آمدند.

درودگر در مورد برگزاری جلسه در کمیته انضباطی به دلیل مصاحبه علیه کفاشیان گفت: به کمیته انضباطی رفتیم و حسن زاده رئیس محترم کمیته را دیدم و گپ ‌و گفت خوبی زدیم و فکر نمی‌کنم رأی در مورد این پرونده صادر شود زیرا در مورد مسائل فوتبال صحبت کردیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها