کد خبر: 15781
تاریخ انتشار :

رسوایی جنسی وزیر امور خارجه تونس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از خبرآنلاین، وب سایت العربیه انگلیسی که میانه خوبی با اسلامگرایان تونسی که دیکتاتور سابق این کشور زین العابدین بن علی را از قدرت ساقط کردند ندارد ادعا کرده است رفیق عبدالسلام در یک رسوایی مالی و جنسی توامان گرفتار شده است.

براساس این گزارش اخبار مربوط به این رسوایی هم اکنون در وبلاگ های تونسی و برخی از وب سایت های این کشور منعکس شده است.

رفیق عبدالسلام از سوی یک روزنامه نگار تونسی به نام علفه ریاحی متهم شده است که چند شب را با یک زن در هتل شرایتون گذرانده و مخارج آن را نیز از بیت المال و خزانه دولت پرداخت کرده است.

وزیرخارجه تونس که از حزب اسلام گرای النهضه است با تکذیب این ادعا گفته است که توطئه ای علیه او و حزب اسلامیش در جریان است تا نام اسلامگرایان را لکه دار کنند.

این درحالی است که روزنامه نگار تونسی ادعا کرده است دوماه وقت گذاشته تا مدارک موجود در خصوص شماره حساب وزیر، رفت و آمد او به هتل شرایتون و تطبیق نام معشوقه او با کسی نامش در لیست مهمانان هتل ثبت شده را بررسی کند و به باور برسد.

وزیر خارجه تونس اما در شبکه تلویزیونی سراسری این کشور حاضر شده و ادعا کرد که این بخشی از یک توطئه علیه دولت اسلامگرای تونس است. او همچنین گفت سایر وزرا نیز باید منتظر چنین توطئه ها و اتهاماتی باشند. با این همه عبدالسلام رفت و آمد خود به هتل شرایتون راتایید کرد و گفت این موضوع عجیبی نیست چون او در پایتخت تونس خانه ای ندارد و هتل شرایتون به محل وزارتخارجه نزدیک ترین مکان بوده است. او همچنین گفت زنی که این روزنامه نگار از او صحبت کرده یکی از نزدیکان او بوده است که برای دیدار او به هتل آمده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها