کد خبر: 15787
تاریخ انتشار :

حضور یک بازیکن دو رگه در پرسپولیس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس در یک دیدار تدارکاتی با بازیکنان ذخیره خود موفق شد با نتیجه 2 بر یک صنعت ساری مازندران را شکست دهد که حاشیه‌های این بازی را در زیر می‌خوانیم:

*بازیکنان اصلی پرسپولیس که در دیدار مقابل فجر در بازی امروز فقط ریکاوری کردند در نیمه دوم بازی دوستانه امروز قصد ترک ورزشگاه درفشی‌فر را داشتند اما با دیدن سعید شیرینی که با تأخیر در بازی امروز حضور پیدا کرد به یک‌باره همگی برگشتند.

گفته می‌شود که تعدادی از بازیکنان اصلی پرسپولیس که در فصل گذشته نیز در این تیم حضور داشتند مطالباتی را از پرسپولیسی‌ها طلب دارند که قول داده شده در یکی دو روز جاری به آنها پرداخت شود. بازیکنانی مثل نورمحمدی و فشنگچی.

*تمرین امروز پرسپولیسی‌ها یک میهمان ویژه داشت، شاهو معروفی بازیکن دو رگه 19 ساله که مدتی است در سوئیس توپ می‌زد در بازی امروز پرسپولیس حضور پیدا کرد، این بازیکن دورگه ایرانی و سوئیسی است که به مدت 35دقیقه در ترکیب امروز پرسپولیس به میدان رفت.

*مسئولان باشگاه پرسپولیس نیز با توجه به بردهای اخیر پرسپولیس پاداشی را برای بازیکنان این تیم در نظر گرفتند که قرار است در روزهای آینده به آنها پرداخت شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها