کد خبر: 16105
تاریخ انتشار :

احمدی‌نژاد تغییر رحیمی و نجار را تکذیب کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، محمود احمدی‌نژاد با بیان این‌که ما با مردم تعارف نداریم و چیز پنهانی از آنها نداریم، گفت: من خودم حرف‌ها را به مردم می‌زنم و به آنها اطلاع می‌دهم و در واقع چیز پنهانی از مردم نداریم.

رییس‌جمهور افزود: ما در خدمت مردم هستیم برای مردم کار می‌کنیم و این ماموریت ما است، البته یک مربی نفع تیم را در نظر می‌گیرد و ممکن است در راستای نفع تیم بازیکنان را جابه‌جا کند.

وی افزود: ولی در مورد موضوعی که شما مطرح کرده اید چنین چیزی نیست و من این را از شما می‌شنوم.

رییس‌جمهور در ادامه سخنان خود در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که سفرهای استانی هیات دولت چه زمانی آغاز می‌شود؟ گفت: این سفرها ان‌شالله به زودی آغاز می‌شود، البته کمی آب و هوا کار را مشکل کرده است، چون در بیشتر استان‌ها بعضا بارندگی وجود دارد و آب و هوا سرد است و باعث زحمت مردم می‌شود.

رییس‌جمهور در ادامه گفت‌وگو با خبرنگاران در مورد بحث بودجه اظهارداشت: لایحه بودجه سال 92 در حال آمده شدن است و دولت تلاش دارد که وابستگی به درآمدهای نفتی در بودجه سال آینده را کم کند.

احمدی نژاد همچنین در پاسخ به این سوالی درباره تایید مصوبه مجلس در مورد ممنوعیت ادغام‌ها توسط شورای نگهبان، گفت: قانون هر موقع ابلاغ شود ما اجرا می‌کنیم و در مورد این موضوع نیز هنوز ابلاغ نشده و باید منتظر مانند تا قانون بیاید و ابلاغ شود تا در مورد آن صحبت کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها